Laurentiu Balcan

Lazar Gog – Nimereală profetică pe 2014

175 comentarii

Perspectiva “profetica” a pastorului Lazar Gog a devenit, pentru multi penticostali, un moment asteptat la inceputul fiecarui an. Desi perspectivele ‘’profetice’’ nu mai sunt deloc profetice in ultima perioada – recunosc, nu am ascultat primele perspective – cred ca denumirea de ‘’nimereala profetica ‘’ ar fi mult mai potrivita.

Pastorul Lazar Gog si-a inceput mesajul promitator, vorbind despre Israel si Iran. Informatiile aduse despre Islam au fost interesante – nu contesta nimeni capacitatea intelectuala si darul de invatator al distinsului orator – iar modul in care le-a aplicat la contextul politic si economic actual pare sa se potriveasca. Dar ceea ce a facut Lazar Gog, in prima parte, tine mai mult de un analist politic si militar, nu de un analist profetic. ‘’Israel va lovi bazele militare Iraniene, probabil anul acesta’’ este o declaratie publica superficiala si irelevanta. Toti stiu ca probabilitatea de a lovi bazele Iraniene este foarte mare, dar o probabilitate nu este o perspectiva profetica. Ca Ieremia in 49 :35 se refera la ‘’capacitatea de lansare a rachetelor nucleare’’ este o chestiune de jonglerie biblica si de potrivire aleatorie a limbajului profetic la realitatile actuale. Nu mai discutam de faptul ca in engleza ‘’arrow’’ – asa sunt numite uneori rachetele – inseamna sageata, nu arc, cum spune Lazar Gog. Arc e ‘’bow.’’

In a doua parte a mesajului, Lazar Gog ne baga intr-o ceata greu de taiat si de descifrat. Este greu de inteles cum un pastor evanghelic isi poate sustine teoriile bazandu-se pe profetiile unui proroc evreu NEcanonic. Si nu e la prima ‘’incetosare’’ de felul acesta. Va aduceti aminte de 2012 cand ne-a bagat in ceata cu profetiile mayase ? Pe baza acestor profetii, rostite de Iuda Ben Samuel in anul 1217, Mesia va veni in anul 2017. Foarte subtil, Lazar Gog enunta ideea ca aceasta profetie este reala. Degeaba spune apoi ca ‘’eu nu zic ca Domnul va veni in 2017, ca El poate sa vina chiar la noapte’’, pentru ca ascultatorii lui au inteles ce vrea sa spuna : 2017 este anul cand va veni Mesia ! In conceptia lui Lazar Gog, atunci cand vorbeste cu Israel, Dumnezeu foloseste date concrete, dar cand vorbeste cu Biserica, Dumnezeu nu foloseste date concrete … ‘’voi veni ca un hot’’. Dar de cand pana cand datele (jubileele) enuntate de un NEcanonic sunt demne de luat in seama ? Pai atunci sa studiem cu mare atentie si profetiile babei Vanga, care a anticipat catastrofa nucleara de la Fukushima si care a prezis sfarsitul lumii in anul 5079. Si cand ne plictisim sa mai bem o doza cu profetiile lui Nostradamus, ca si astea s-au mai potrivit pe alocuri.

Lazar Gog si-a incheiat perspectiva ‘’profetica’’ cu o jonglerie senzationala – demna doar de un atacant de Champions League –  pentru a gasi America (tara celor 10 triburi evreiesti pierdute !!) in profetiile biblice. Si bineinteles ca America a fost gasita. Cauta si vei gasi … tot ce vrei !  Dupa Lazar Gog, unde apar vulturi si lei acolo este si America. Dar de ce ‘’vulturul’’ este America si nu Romania ? Romania – gradina Maicii Domnului ! – are si ea un vultur pe stema ei, care, pe deasupra, mai are si o cruce in cioc. De unde aceasta sete de a gasi raspunsuri la toate problemele pe care ni le punem noi ? Poate ca Dumnezeu nu a vrut sa vorbeasca de America, sau de Australia, sau de Japonia. Este obligat Dumnezeu sa ne vorbeasca de toate problemele si tarile care ne trec noua prin cap ?! Biblia nu vorbeste de America, pentru ca ‘’descoperirea’’ Americii in profetiile biblice  nu ne ajuta cu nimic in procesul mantuirii noastre. Lucrurile scrise in Scriptura au fost scrise pentru mantuirea noastra, celelalte sunt taine tinute ascunse de Dumnezeu. La fel de bine eu va zic sa cautam cu mare atentie si Argentina in profetiile biblice. Simt eu ca ceva interesant se va intampla si acolo !!!

In concluzie, Lazar Gog si-a avertizat ascultatorii (a NU se citi adeptii !) sa nu se apuce de comentarii cu cei care nu cunosc Scriptura. Observati gandirea sectara ? Noi suntem minoritatea neinteleasa, ridiculizata, dar suntem adevarata minoritate. Aceasta grupare de ‘’cunoscatori ai Scripturii’’ tinde sa devina o mica secta penticostala care, pe langa autoritatea Scripturii, mai recunoaste si autoritatea oricarei profetii NEcrestine, dar care se muleaza perfect pe conceptiile pastorului Lazar Gog.

Lazar Gog va deveni in scurt timp un exemplu de cum NU TREBUIE sa interpretam profetiile.

http://www.youtube.com/watch?v=z5KGME2xnU8

About these ads

Author: laurentiu balcan

Fiecare vede ceea ce pari, dar putini isi dau seama ce esti in realitate. Fii ceea ce esti!

175 thoughts on “Lazar Gog – Nimereală profetică pe 2014

  1. Pingback: Laurențiu Balcan: Lazăr Gog – Nimereală profetică pe 2014 | Romania Evanghelica

  2. Acum 20 de ani am fost “aburit” de unul din mesajele profetice ale acestui așa zis profet. Am fost dus in eroare de acest om.

  3. “Băi ce o scos Gog din textul ăla” :)

    • te-ai gandit vreo data ca textul ala are o asa aplicatie?

      • No I haven’t but then again neither did Gog! It is amazing what you can accomplish when you set aside all reason, logic and understanding! Before the age of the internet it was said that if you questioned Gog and his messages you went against GOD himself and were quickly set aside by their church members, my brother being one of them. Listening to this person is hard but trying to understand his teaching and ideas as he applies them to the bible is impossible. I have lived in California for over 30 years and I am sad to think of how many follow him mindlessly without question and blind comformity!

        Sorry about writing in English but my Romanian is pretty bad.

  4. Laurebtiu, niciodata nu am m-am simtit confortabil cand vre-un pastor e “discutat” public insa vad din ce in ce mai mult nevoia ca noi sa cantarim pe ai “nostri” in comparatie cu Adevarul ca sa vada ceilalti ca dupa o evaluate teologica/doctrinara/rationala/etc nu suntem de acord cu minunile ce le spun la microfoane. Daca noi nu le cantarim cuvantul precum Efesenii (Apoc 2:2) o faceau, cei din afara turmei vor spune ca suntem deacord cu ei si vor generaliza iluziile unui individ la nivel de comunitate. Apreciez curajul si detaliul cu care ai analizat acest “mesaj profetic”. Din nefericire sunt mult prea multi si pe net si pe la telefoane (stii la ce ma refer) care proroocesc in sfantul nume al lui Dumnezeu, plasand in bratele Lui lucruri nascocite de o minte slaba si ochi incetosati de neintelepciune.
    Fii curajos in lucrurile ce ti s-au incredintat!

    • Prietene daca ai citit biblia crezi ca asemenea fapte cum sunt cele de fata sunt normale? Sau a aparut cumva alta biblie si alti nu stiu? In graba de a crede ca cineva vorbeste (abureli) si din dorinta de a indrepta lucrurile si prin incredintare de la el porneste in a lovi in stanga, dreapta fara a tine cont de invatatura din biblie.Sau se invata asa ceva din ea? Si mai si incurajezi.Crezi ca ai prea multa intelepciune? Pastreaza pentru tine.Sau ai avut incredintare sa aprobi aceasta barfa?

  5. Stimabile Laurentiu Balcan, am ascultat si eu mesajul integral si am ajuns la o concluzie avand in vedere pregatirea mea licentiat in Stiinte politce, studii de securitate, ca fratele Lazar Gog detine mai multe informatii “secrete” decat are insusi Presedintele american Obama.
    Asa ne place noua romanilor sa fim Pareologi.Cum ati spus “sa gasim raspunsuri la toate”.
    Mie mi-au placut mai mult prezicerile cu extraterestrii ucigasi si cu mayasi neastamparati din profetiile anterioare, erau asa mai romantice si mai imaginative…decat cu rachete antibalistice.

    Mai este un vreun reprezentant (predicator roman) cu perspective profetice demn de crezare pe care sa il ascult in aceasta perioada?

    • Cred ca Lazar Gog este singurul care se arunca in perspective profetice…

      • Mai exista si altii , exista unu care are si un videoclip pe Youtube care spune ca el e ultimul prooroc inainte de venirea lui isus si el spune ca in 2011 februarie am intrat in ultimii 7 ani , in necazul cel mare si asta o sa se termine in februarie 2019 totusi acesti 7 ani calculati de el sunt 8 pana la urma , dar ma rog altii calculeaza ca si chelnerii pun si adaos comercial
        stai ca va dau si un link

      • Daniel , da va face Satan semen si minuni , pin a colo sa insele daca este cu putinta si pe cei alesi. Acesr Dorel , cred ca este tign , nui de mirare .

    • E intelept sa respectam ce ne invata Pavel in 1 Cor.14:29 .unde spune ca ceilalti trebuie sa judece ceea ce proroceste prorocul.

      • Păi tocmai asta-i problema, că n-au ce să judece ceilalți. Așa zisele ¨Perspective profetice¨ nu sunt deloc profeții, ci datul cu părerea. De 20 de ani, Gog și Magog tot dau târcoale Israelului; Iranul atacă Israelul și invers; et c, et c. Exact așa cum zice autorul postării: ¨Nimereală profetică.¨

    • Stai linistit, mai sunt si profeti (penticostali ca despre ei e vorba) care proorocesc ca maine la ora 12 in intersectia cutare o sa traverseze o babutza strada. Nu e musai sa proorocesti sfarsitul lumii, ei se simt atat de bine sa isi dea importanta si sa fie bagati in seama incat ti-ar prooroci si ce sticla de apa minerala o sa cumperi peste o saptamana. Totul e intuitiv, cred ca si eu as ghici din 4-5 soiuri de apa minerala mai de firma sa spunem.. nu?

  6. Laurentiu Balcan,
    Pace si La multi ani!
    Cu tot respectul, as intreba: Ce pare chiar atat de socant cand un pastor penticostal citeaza un rabin profetic, care a profetit cu acuratete cu 300+ ani inainte – intr-un studiu profetic? Cititi detaliile aici – http://www.wnd.com/2012/11/12th-century-rabbi-predicted-israels-future/

    Pastorul Lazar Gog il mentioneaza pe Judah Ben Samuel pentru aprox. 9 minute dintr-o perspectiva cu durata de 105 minute. Si pastorul Gog incheie cele 9 minute spunand: “Nu vreau sa zic ca in 2017 va veni Domnul, ca poate va veni in noaptea aceasta si ma rog sa vina acuma.” Daca mai credem ca in rapire (ca sunt Penticostali care nu mai cred), atunci nu ne uitam la date, dar ne uitam la vremuri.

    Apoi, nu vi s-a parut interesant ce a zis despre anul 2014-2015, faptul ca vor fi evenimente care s-au mai intamplat in mod extrem rar- tetrardul cosmic pe care si NASA il discuta – 4 eclipse de luna si de soare care coincid cu sarbatorile evreiesti. Acestea sunt niste semne care si necredinciosii le studiaza si ce e rau in faptul ca si credinciosii discuta aceste semne pe cer si insemnatatea lor in vremurile in care traim?

    O ultima intrebare pentru dvs.: Cum ar trebui sa arate o perspectiva profetica la Romanii penticostali? Poate veti avea timp sa scrieti un articol pe subiectul asta ca sa stim criteria dvs.

    Si un raspuns pentru Ioan Alexandru –
    Pastorul Lazar Gog nu poseda informatii mai multe ca Obama, ci informatiile citate de dansul se gasesc in presa Americana- uite doua surse aici (1) http://www.wnd.com/2013/11/israelis-in-secret-trip-to-inspect-saudi-bases/ (2) http://www.islamtimes.org/vdcfjxd0.w6d11a7riw.html
    si daca sursele astea nu sunt destule, uite aici un fragment de la o a treia sursa: Israel National News-
    The Sunday Times has been the source of several stories of Saudi-Israeli defense cooperation – all citing anonymous Israeli officials – since the Iranian threat has grown. It reported that the Saudis agreed to let Israel attack Iran via its airspace and that that they were practicing standing down their air defenses. This assertion dovetailed with remarks made to this author by an American academic who had met with a top Saudi defense official. Citeste mai multi aici – http://www.israelnationalnews.com/Articles/Article.aspx/14255#.UsY_06WRpg0
    Ce spune fratele Gog este ‘verificabil’ :-)

    Cu respect,
    Rodica

    • Pai este socant, Rodica. Una este sa citezi pe cineva de dragul informatiei, si alta este sa citezi pe cineva ca sursa inspirata, de aceeași valoare cu Scriptura.
      Tetrardul nu ar trebui sa ne ingrijoreze. Eclipse au fost, vor mai fi si nu trebuie sa impacientam….sunt fenomene cosmice naturale. Pai Lazar Gog ne-a vorbit si de fenomene cosmice care au loc odata la nu stiu cate mii de ani (nu la zeci de ani, ca tetrardele). Va amintiti alinirea planeteleor din 2012, fenomen prezis si de mayasi?
      Perspectiva mea profetica??? Ce zici de Fapte 1:6-7

      cu respect,
      laurentiu

      • Draga Larentiu Balcan, am o curiozitate, ce pregatire ai? Te exprimi greu si foarte evaziv. Eu stiu ca atunci cand combati pe cineva nu este suficient sa afirmi ca nu esti de acord, ci trebuie sa prezinti contra argumente! Altfel, tot ce faci este sa-ti dai cu parerea iresponsail. In plus, mesajul este o predica nu un tratat teologic. Gog, la fel ca noi toti, nu este infailibil, fapt ce poate duce la erori umane, dar aceste erori pot sa contina o umbra de adevar. Reformatorii sustineau ca “adevarul, oriunde l-am afla, vine de la Dumnezeu si este pentru noi”. Cat despre stupefiantul citat din Judah Ben Samuel, pentru necunoscatori(ca tine), eu cred ca a procedat bine in modul cum l-a tratat(este doar parerea mea). Daca citesti Biblia, o sa vezi ca Pavel citeaza (in Scripturi inspirate) proroci pagani, nu iudei, ca sa-si sustina perceptia vizavi de cretani. Mai citeaza in Atena poeti filosofi pagani, si Apostolul Iuda citeaza din apocrifa CArtea lui Enoh. Vad ca penticostalii cred ca daca citesc biblia devin automat infailibili, cand de fapt, majoritatea, nu-si dau seama ca sunt doar ignoranti, aroganti si lipsiti de scrupule. Inainte sa aruncam cu idei nefondate si gratuite, ma gandesc ca ar fi mult mai indicat sa cercetam si sa cantarim argumentele rationale. Nu cred ca se face teologie, si nici o alta stiinta, dupa ureche. Nici macar muzica nu se mai recamanda a fi cantata “dupa ureche”. Spor la toate in noul an, dar mai ales la profesionalism. Biserica este plina de amatori, cand Dumnezeu nu are nevoie de ei, El are nevoie de profesionisti.

      • Nu va suparati pe mine , domnule Petrescu Dan . ati zis ; ,, El are nevoie de profesionisti ” Adica Dumnezeu .
        In ce consta aceasta profesionala ?
        Pt. a face un calcul ca ex. pt mine mi se pare simplu , ca ex. puterea de un ceas a Fiarei !
        O zi Dumnezeiasca este ca o mie de ani , asaca un ceas dintr-o zi Dumnezeiasca este camasa ; 1000/24=41.6666666 , deci sint aproape 42 de ani care pt. mine inseamna cas cele 42 de luni , care nus = cu trei ani jumatate .
        Deunde acesti profesionisti au gasit 42 de luni = 3.5=trei ani jumatate .
        Da daca se poate un raspuns , fiind ca daca este vorba de Lazar Gof , este unul care ia informatica si o expune ca sa inpresioneze pe cel lipsit de stiinta pt. al seduce sa scoata banul depe astfel de oameni . Tehnica , nui asa ?

  7. Dragilor care comentati, luati aminte ca in cele comentate de voi sa nu luati o directie negativa si sa vedeti doar ce este rau in ce a facut Pastorul Lazar Gog si altii care profetesc.
    Doar Biblia este infaelibila si fara greseala, restul cum spune Apostolul Pavel in 1 Corinteni 13 este o cunoastere in parte, deci fiecare putem gresii.
    Va invit si cand analizam sa o facem cu eleganta si contructiv, deoarece sunt multi care citesc aceste bloguri si nu au o relatie cu Dumnezeum si vom lasa o impresie slaba. Nu spun sa nu vedem adevarul, insa atunci cand il corectam o putem face intr-o maniera constructiva si eleganta, asa cum se cade unor oameni care vor sa zideasca Imparatia lui Dumnezeu.

  8. mda … nu am ascultat mesajul din cauza unui simtamant launtric , daca as putea spune asa … poate tot din cauza ca asa cum spunea cineva mai sus Lazar Gog a mai ‘aburit ‘ lumea cu chestii de astea si in anii precedenti incepand cu acu 20 de ani. din cate se vede nu am gresit ca nu l-am ascultat. de acu sigur nici nu ma mai apuc… pacat ca el ar trebui sa aiba alta treaba decat sa umble cu ‘profetii’ de genul asta.

  9. La ce sa te astepti de la un om care se considera frate cu Benny Hinn & Company…
    ( vezi http://www.youtube.com/watch?v=p1GsajtF2z0 )

  10. Pingback: Postare Nr. 1 în Top WP (03.01.2014) | Romania Evanghelica

  11. Eram un tânăr când am ascultat pentru prima dată un mesaj al lui Lazăr Gog pe o casetă. Atunci ne demonstra că va veni Domnul Isus în 1993. NU s-a îmtîmplat! Profet mincinos!
    Îmi pare rău de oamenii care se lasă înşelaţi în numele Scripturii… Poate ar trebui să citească ultimele cuvinte ale Domnului Isus înainte de înălţare: “NU ESTE TREABA VOASTRĂ să ştiţi vremurile sau soroacele,…, CI VOI… ÎMI VEŢI FI MARTORI!”

    • Pastorul Lazar Gog a declarat la Adunarea generala a Bisericii Emmanuel Anaheim, CA, ca dansul a avut venituri considerabile din vinzarea a sute de mii de casete si CD-uri cu Profetiile lansate in ultimii 23 de ani !!

      • Mai e un iluzionist celebru prin Romania tot cu numele Gog (Cristian). Ce face un iluzionist, ofera iluzii. Sa fie doar o coincidenta sau ceea ce ofera unii “Pastori” de la amvon numai hrana spirituala nu se numeste, ci doar setea de SENZATIONAL ! Da Domnule, SENZATIONAL, ca la ei nu mai e la nimeni, ei vorbesc in limbi , desi unii saracii nici limba romana n-o stiu cum trebuie, fac greseli elementare de gramatica. Dar uite cum din dorinta de SENZATIONAL (Ca la Dan Diaconescu in direct), ca sa le creasca ratingul, numarul enoriasilor, si implicit veniturile, ce fac ei, ofera ILUZII ! Viitorul nimeni nu-l poate prezice iar Scriptura e deja o carte inchisa inca de acum 2000 de ani. Restul ce-a mai visat fiecare intr-o noapte senina sau cand a mai luat o pastila cu un paharel de vin se numesc halucinatii. Dumnezeu ne-a oferit inca de acum 2000 de ani de tot ce aveam nevoie. Si cine mai adauga ceva la cartea aceasta…. cititi voi singuri Apocalipsa cap 22 versetul 18-19. Inca de acolo s-a terminat cu proorociile si cu viziunile (care se pare ca au fost de ajuns). Mai aveti vreo proorocie de adaugat la Biblie, domnilor ?

      • Oracolu, o sa fii surprins dar crisitan gog e ruda mai indepartata cu Lazar Gog :)

      • Cornel,

        Îmi pare rău sa îți spun așa, dar ce ai scris este o minciuna. Toate înregistrăriile sunt date gratuit. In unele ocazii au fost donatii voluntare, care au mers in budgetul bisericii si nu au mers la Fr. Pastor Dr. Lazar Gog.

      • Oracole, faci ce faci si tot la proorocii ajungi. Da’ vad ca te cam deranjeaza. Eu as zice s-o lasi mai usurel cu ce nu cunosti. De alte prostii ce scri nu ma prea deranjaza, dar cind spui ca nu mai sunt proorocii sau vorbire in limbi, trebuie sa-ti spun ca esti gresit. Mai multe nu spun pentru ca nu vreau sa arunc margaritare inaintea (stii tu cui). Vezi ca si daca citesti Biblia si nu ai o inima schimbata si doritoare sa primeasca, poti ramine tot “aburit”. Insasi faptul ca amesteci proorociile cu iluzionismul, ghiceala, senzationismul, sau cu consumatul de alcool, spune clar ca esti 1) gresit informat, 2) rau voitor… Apoi nu stiu daca faci diferenta ca subiectul principal e ceva diferit, dar l-ai folosit sa ajungi la ce te deranjaza. Si ca sa gasesc si ceva pozitiv :), e bine totusi ca ai scris, ca sa poti afla ca esti gresit :). Ajute-ti Dumnezeu!

    • Atunci când aplici matematica vreunei teorii nu demonstrezi adevărul teoriei ci doar teoria in sine,care ramâne doar o teorie și nu un adevar incontestabil.În ceea ce privește PROFEȚII si PROFEȚIILE,sunt unii care cred ca nu exista Profeti adevarati,ci numai falsi.Nimic mai fals!Argumentul este ca,Diavolul nu s-ar mai chinui sa produca profeti falsi daca nu ar exista cei adevarati.Nimeni nu falsifica bani inexistenti nu?Nici eu nu sustin chinuiala unora de a afla data Revenirii Lui IIsus Hristos!Pace voua

  12. Omul este irecuperabil (din multe puncte de vedere). Cum sunt cei care îi mai acordă atenție? Gog are deja două decade de minciuni dovedite. De ce ne mai obosiți cu analiza așa-ziselor mesaje profetice? Ori vi s-au terminat subiectele, ori sunteți înclinat spre bârfă, ori … ce? Scrieți ceva demn de citit și vă vom aprecia, altfel riscați să intrați în tagma dânsului. Respect.

    • Pai nu va obliga nimeni sa va “obositi” citind analiza mea, nu?
      Lazar Gog a iesit in public cu ideile lui si trebuie sa-si asume critica publica. O analiza publica a unor aberatii publice nu e barfa … e dezbatere.
      Noi dezbatem ce a spus in public, nu barfim persoana si nici nu dam pe fata lucruri ascunse.

      • De atatia ani nu s-a invatat asta?
        Ca nu se ia nimeni de viata personala a nimanui, nu se ponegreste, nu se defaimeaza, nu se condamna si nu se barfeste nici un “unsu Domnului”. Fereasca Dumnezeu sa ne luam de “unsu Domnului”! Si eu consider ca generatia actuala de tineri, de oameni maturi sunt chemati de Dumnezeu sa fie ganditori evanghelici – nu doar executanti evanghelici.
        Astfel vom evita sa credem intr-o zi ca si samuraii si dacii sau nanorobotii au avut un rol esential in rascumpararea omenirii.

        Insa presimtim ca in urmatoarele adunari generale, se vor declansa si activa cenzuri religioase.
        Cristi – multumim de predica recomandata.
        Nimeni nu contesta invatatura sanatoasa, doctrina curata si teologia corecta predicata de fr. Lazar Gog. Sunt multi oameni care sunt ziditi si hraniti spiritual de mesajele sale.

        Postarea actuala aduce insa in discutie doar”perspectiva profetica” din 2014.
        Nu mai va transformati in talibani sau in profeti de guerrilla lansand grenade alimentate din tulburari sau nemultumiri cu privire la asteptarile ce le-ati avut de la acest om.

        Are cineva o perspectiva mai civilizata?

      • Nu am ascultat (inca) predictia profetica 2014 , in schimb , cu citeva saptamini in urma, pe Credo Tv, am auzit o pridica de a lui si nu mi-a venit sa cred ca un doctor ,reverend (asa cum se numeste el) e capabil de asa timpeni. Citez:” stiti ca cele mai multe observati de extraterestri se petrec pe teritoriu israel? E o normalitate, deoarece , acolo , diavolul se lupta cel mai tare! Niste misionari americani sau dus la senatul evreilor si le-au spus ca aceste fiinte extraterestre sunt duhuri diobolice; sa ia o biblie sa se roage in numele domnului Isus si ele vor disparea. Acesti deputati din knetul Israelian au facut exact cum li s-au spus si aceste fiinte extraterestre au disparut”. Asa ca nu ma mai mira chai nimic de tot ce iasa din gura lui

      • Multumim ,L.Băcan pt. analiză.Ne este de folos și trebuie cercetat si spus.
        Dacă nu noi…
        pietrele vor vorbi?

      • Îmi cer scuze. Nu am fost foarte atent la exprimare și … mea culpa. Nu dumneavoastră mă obosiți și nu, nu bârfiți. Lazăr Gog mă obosește și atenția nemeritată (în opinia mea) care încă i se acordă. Cred că energia folosită în combaterea sa este nejustificată și ar putea fi direcționată spre cauze mai demne și părerea mea este că a-l ignora este cel mai bun lucru care se poate face. Chiar dacă face afirmații aberante în public. Nu e nici primul, nici ultimul, nici singurul.

  13. Toata stima pt L.B. si curajul sau de a spune adevarul chiar daca este dureros pt unii “profeti” si adepti ai acestora

  14. Laurentiu Balcan are perspectiva lui si cine vrea sa o vada poate sa isi arunce privirea peste “Blog Penticostal “. Imi place felul intelligent prin care incearca sa imparta penticostali in doua tabere prin manipularea unui asa zis Poll .

  15. Pe stema Romaniei nu e un vultur, e o acvila.

    Asta nu remarca nimeni? :)

  16. Adevarul ne este furat de sub privirile noastre de Satan in timp ce ne lasa sa ne jignim unii pe altii in loc sa ne apreciem. Daca am avea capabilitatea sa facem o dezbatere reala si constructiva multi ar avea ceva de invatat dar asa se pare ca vom ajunge invinuiti chiar de Dumnezeu fiindca am ajuns batjocoritori. Este vremea sa ne trezim din somn fratii mei. Hai sa lucram la extinderea Imparatiei si sa nu daramam ceea ce alti au zidit pe temelia Adevarului, atat cat au putut fiecare. Cu respect si pretuire pentru cei care scriu. Petru.

  17. ce vi se pare anormal , daca Apostolul Pavel s-a inselat cu privire al a doua venire a mantuitorului, de ce va mira atunci ca si alti se inseala??, lucrul asta cu inselarea se intampla cand oamenii vor sa aduca stiri de senzatie si atunci o mai dau cu bota in balta, iar sa revin la Pavel apostolul al lui Cristos spunea ca ,, iar cat despre noi care vom fi in viata la cea de-a doua venire a lui Cristos nu o vom lua inaintea celor adormiti” a fost ceva ce el era convins si ce pentru asta nu inseamna ca Apostolul Pavel a spus o minciuna , calendarul lui Dumnezeu nu corespunde intotdeauna cu presupusele oameniilor .

  18. poi trebuia sa spui si tu ceva ca sa nu te ia somnul ! nu ?
    tu vezi ti de ingenuncherea si biserica ta ce o conduci ca v ati batut joc de noi ca si biserica
    nu va mai place rugaciunea, nu va mai place cantarea dar bine ca va place sa rupeti biserica in doua tragand sageti in cei ce au mai ramas.
    daca e adevar s au nimereala are D zeu grija nu tu ! tu du-te pocaieste-te ca mi se scarba de oameni ca tine pana n gat

  19. Putem sa observam ca odata cu dezvoltarea stiintei si tehnologiei in tot mai multe din gruparille religioase apar transformari si predici care expun senzatie,filozofie si la unii asa numitele profetii ,care sint departe de inspiratie divina .Azi multi asa numiti profeti ,nu mai au profetii transmise de Dumnezeu ;ci sint bine formultate prin studierea evenimentelor de natura sociala.Si a informatiilor care usor azi se acceseaza pe anumite pagini virtuale.Nu uitati ca astfel de lucruri trebuie sa se intimple si in fiecare generatie sa apara.Dar toate au un scop bine definit dupa cum si cei din partidele politice formate il detin.Si pentru a intelege aceste lucruri ;aceste persoane trebuie in viata bine cunoscute .Dar cei mai multi sint interesati doar de mesajul care face senzatie si atunci usor cei din jur ajung manipulati si folositi .Cum adica ?Exact ca in trecut ,cand Domnul Isus a dorit sa explice mulltimilor si chiar ucenicilor (Matei cap.23 ) Iar prin un simplu verset se doreste sa se explice ;”24. Caci se vor scula hristosi mincinosi si proroci mincinosi; vor face semne mari si minuni, pana acolo incat sa insele, daca va fi cu putinta, chiar si pe cei alesi.”
    Este un verset foarte scurt ,dar cu un mesaj puternic si multi il evita si nici nu doresc sa mediteze asupra lui.Credem ca in timpul prezent se doreste ca cineva sa recunoasca ca este “un proroc mincinos” sau un preot,pastor,slujitor pretins?Nicidecum!!!Dar ca sa intelegem cine sint trebuie sa le cunoastem viata ,trairea fiindca si pe timpul lui Israel au fost multi proroci si s-au abatut de la mesajul divin.Azi cu atit mai mult !!Acum o suta de ani ,la fel unii au profetit ca in 1914 vine sfirsitul si pofetiile au tot continuat ,dar sfirsitul vietii pentru fiecare persoana a ajuns cand a murit .Ca persoane crestine ,nu trebuie sa umblam cu speculatii ,cu date si cu astfel de profetii care nu sint de inspiratie divina .Ci trebuie sa fim concentrati pe viata spirituala care ne face vrednici , desavarsiti si cu totul destoinici pentru orice lucrare buna.!!!

  20. Si anul acesta ,Lazăr Gog, a prezentat perspectiva profetică a anului 2014 legat de împlinirea profetiilor biblice. Printre altele,el susține și acea versiunea escatologică a Antihristul care trebuie asteptat în viitor,la Ierusalim(futurismul).

    Insă Reforma Protestantă a spus altceva.A indicat că Papalitatea este Anticristul. Martin Luther,Wesley și Knox o spuneau atunci pe față,chiar dacă și-au pus în pericol viața.
    De ce este uitat astăzi acest aspect al Reformei?

    Astăzi,prin futurism,lumea protestantă este învățată să accepte o versiune romano-catolică a unui viitor Antihrist iudeu . Atât preterismul cât și futurismul sînt două concepte escatologice promovate de doi teologi iezuiți isteți: Luis de Alcazar și Francisco Ribera.

    O versiune interesantă expusa de Walter Veith

    _ Protestantismul își minte astăzi proprii oameni prin faptul că îi învață un dispensationalism nebiblic ,susținând că”urâciunea pustiirii” poate avea loc doar între zidurile unui templu literal ce trebuiește reconstruit(ori,este binecunoscut,sistemul jertfelor a fost deja anulat pt. totdeauna, iar Isus Hristos a clădit un Templu spiritual:Biserica Sa ,noi fiind pietrele vii). Reformațiunea a tratat și a restabilit centralitatea lui Isus Cristos(“Solo Cristo”) în defavoarea sistemului papal.
    Catolicismul a pornit o contrareformă prin ordinul iezuit.

    Cum va reuși Papalitatea să revină din nou?.. și să se așeze chiar în Biserică,adică să dicteze propriile legi morale lumii protestante? Cu ajutorul ecumenismului și prin dependența crescândă a lumii evanghelice de sistemul alianțelor mondiale bisericești(aliniate la agenda noii ordini mondiale,”peace world”). E observabil deja cum activitățile lumii creștine devin din ce în ce mai ghidate,mai centralizate(iar IN FINAL…sub autoritatea cui?) Lumea protestantă va fi învățată de către proprii lideri(care participă la conferințe și consilii de nuanțe ecumenice) să meargă toți uniți pe aceeași agendă,a unei “lumi mai bune”,să recomandându-se treptat,lideratul spiritual al Papalității…într-o lume din ce în ce mai coruptă și ghidată înspre haos(de către cine?)

    Cum rămâne cu Anticristul ?

    “păi,nu este încă prezent. deocamdată nu are unde să se așeze?va veni,doar în viitor , într-un templu literal care trebuie să i se construiască ..ca să stea acolo..”

    In concluzie…tam-tamul pe tema reconstructiei celui de al treilea templu literal nu trebuie să diminueze importanta templului spiritual:Bisericii,templul spiritual
    (“paziti-va de ereziile strecurate pe furiș”)

    • Misucroitor, ma gindesc ca Lazar Gog ti_ar gasi articolul tau o ” inspiratie”, si ca sa fie cel mai “tare” , ar combina aceste idei( dealtfel, realiste si rationale) cu sensationalismul ( imposibil de dovedit) gasit prin revistele care profita financiar de naivitatea/ credulitatea unui segment needucat al societati. Astept de la un scholar – care se si denumeste Rev.dr. Lazar Gog – sa se rezume la ceea ce ai scris tu, si sa-si infringa ego lui …..dar continua da ma dezamageasca an de an. Multumesc Laurentiu Balcan , pentru ca exprimi gindurile mele si a multora !

  21. toti martorii sa ia cate o piatra si sa inlature prorocii mincinosi!!!!

  22. NU cunosc prea bine indraznela d-lui profesor dr.Lazar Gog,insa si-a asumat un mare risc,instigand la panica si tulburare,mai mult decat la…..evalvie!Afirmatiile dansului depasesc cadrul crestinului smerit!Afirmatii cu,,secret miltar,, ne expun undeva in zona de risc al amestecului in treburile interne ale altor state!!!Trebuie respectata concordanta diplomatica a relatilor internationale!Dansul nu-i calificat sa afirme CERT si ELOCVENT astfel de mesaje codificate,care incumba vinovatia unui teribilist!REGRETABIL!

  23. Si afirmatiile lui Laurentiu Balcan depasesc cadrul crestinului… smerit. :)

  24. Hei,Buna dimineata,treziti-va cu totii ,caci nu e de discutat in aceste zile din urma daca sunt adevarate
    sau nu profetiile unora s-au a altora .E timpul trezirii noastre .
    Cand vom vedea in Biblie cea ce Domnul Isus Hristos ne-a descoperit intai ?,nu noi ,nu Lazar Gog s-au altii vor profetii adevarul ,ci Domnul Isus Hristos a profetit totul dinainte ,acesti profeti doar compara Biblia cu anumite cercetari cosmice ,de la NASA .
    Luca 21:1-38
    20. Cand veti vedea Ierusalimul inconjurat de osti, sa stiti ca atunci pustiirea lui este aproape……..

    32. Adevarat va spun ca nu va trece neamul acesta, pana cand se vor implini toate aceste lucruri.
    33. Cerul si pamantul vor trece, dar cuvintele Mele nu vor trece.
    34. Luati seama la voi insiva, ca nu cumva sa vi se ingreuieze inimile cu imbuibare de mancare si bautura si cu ingrijorarile vietii acesteia, si astfel ziua aceea sa vina fara veste asupra voastra.
    35. Caci ziua aceea va veni ca un lat peste toti cei ce locuiesc pe toata fata pamantului.
    36. Vegheati, dar, in tot timpul si rugati-va, ca sa aveti putere sa scapati de toate lucrurile acestea care se vor intampla si sa stati in picioare inaintea Fiului omului.”
    Amin!

    Pe noi crestinii nascuti din nou ,nu ar trebuii sa ne preocupe prea mult stiinta si filozofiia si sa dezbatem ideiile si conceptiile marilor cercetatori ai acestei lumi cu Biblia ,ci sa veghem sa stam in picioare inaintea Fiului Omului cand v-a revenii!
    Semnele vremii pot sa fie si peste inca 100 s-au sute de ani ,caci au trecut deja 2000 de ani,CATE JUBILEE ,CATE TETRARDE au fost !!!! Dumnezeu singur stie cand si cum v-a fi adevarata vreme de pe urma.
    Biserica de azi trebuie sa se preocupe cu pregatirea crestinilor pentru o posibila prigoana ,nu cu fenomene cosmice ,cu tetrarde ,s-au arcul,(antiracheta) s-au sagetile(rachetele) etc..
    Ce il preocupa pe pastorul Lazar Gog de un an de zile cauta de la diversi cercetatori , aceasta predictie ?!!,chiar ca o imbatranit si o ratacit si el si pe crestini, pe banii bisericii .
    Oare biserica lui e pregatita de prigoana s-au se gandesc cum sa isi mai cumpere romanii Americani alte masini ,alte case ,sa faca vacante de lux etc..
    Iubiti-va si uniti-va sa va rugati pentru Israel si Ierusalim, caci de pacea lui v-a depinde si pacea noastra ,cand Ierusalimul v-a suferii atunci v-a incepe si prigoana noastra.La aceasta avem de vegheat.
    Sunteti pregatiti de prigoana?!! Eu da ,nu imi iubesc viata asta pana la moarte .
    Noi toti crestinii ,trebuie sa biruim prin sangelele Mielului.

    Apoc.12:11. Ei l-au biruit prin sangele Mielului si prin cuvantul marturisirii lor, si nu si-au iubit viata chiar pana la moarte.
    Amin!
    Sunteti printre” Ei”?

    Acest lucru sa ne preocupe in acest an si nu numai ,sa fim treji si vegheatori sa nu cadem in ispita si sa nu ne lepadam de credinta.Vom suferii mult din cauza credintei noastre, dar sa nu ne pierdem nadejdea in Mantuitorul nostru Isus Hristos!
    Dumnezeu sa ne dea lumina si intelepciune ca sa deosebim bine, raul de bine si sa biruim prin CREDINTA ,NU PRIN PREDICTII .
    DUMNEZEU ESTE CU NOI!

    • Nu-i de mirare ca unii se apuca de tot felul de “traduceri”, daca pocaitii vorbesc ASTFEL…

      Pe romaneste nu putem discuta? Doara nu sintem la biserica, sintem intr-un spatiu public unde am putea avea o dezbatere…

      Daca nu ne aruncam in cap cu Apocalipsa si cu alte “texte”…

      • Daca nu suntem la biserica si suntem in afara ei nu suntem toți crestini? Sau tu numai la biserica crezi ca te simti crestin? Pacat

    • Dar scrie cumva in biblie ca , crestinul trebuie sa fie un om incuiat si prost? Nu cred, asa inteleg religia uni oameni.Daca te referi la bani probabil acolo iti sta si tie capul.

  25. Laurentiu nu pari un pastor in varsta….probabil este o diferenta de ani intre tine si Lazar Gog ….nu stiu daca ai facut-o chiar din rautate ….dar se simte smechereala din articolul tau ….stiam ca teologia pastorala vorbeste si de atitudinea pastorilor mai tineri fata de cei mai in varsta ….in ce priveste critica . Apoi ….si Iona a profetit ceva si nu s-a implinit ….vezi sa nu fi in offside …adica dincolo de linie .Bafta !

  26. Răspuns pentru Petrescu Dan…
    Bunul Dumnezeu nu are nevoie de oameni”profesioniști”…..El face din “omul de nimic” un “profesionist”….El caută și astăzi “un om”, caută “oameni”….restul sunt detali….

  27. 1. Mai a fost o confuzie de termeni, teribilă aş spune eu, în mesajul lui Lazăr Gog şi anume decepţia. Ce să faci…e greu cu tradusul din limba engleză în limba română.
    Probabil că distinsul orator (eu unul nu-l consider prea grozav dar treacă de la mine) se referea la înselăciune şi nu la decepţie. Nu prea cred că iranienii (cel puţin nu cei din structurile militare ale statului) să fie preocupaţi cu starea psilologico-sufletească a decepţiei
    2. Mie unul mi se pare că oratorul are o atitudine de superioritate pe care o manifestă mai ales când foloseşte sintagma “uitaţivă la mine”. Notorietatea îi duce pe unii la o stare de îngâmfare…
    3. În mesajul de anul trecut vorbeşte despre Samson cum că Eminescu iar fi dedicat o poezie şi anume Scrisoarea a III-a. Ei aş! Dacă tot spune dumnealui că tinerii ar trebui să mai citească un tânăr îi spune că Eminescu nu în scrisoarea a III-a vorbeşte despre Samnson şi versurile pe care dumnealui le citează ci taman în scrisoarea a V-a. Poate află şi dumnealui că nu toţi tinerii sunt ignoranţi şi inculţi cum lasă să se înţeleagă. Şi mai spun că ar trebui să ia aminte (şi dumnealui şi alţii) că şi în materie de hrănirea cu Cuvântul cum le place unora să spună se aplică aceeaşi situaţie ca la un oarecare magazin şi/sau supermarket. Când nu-ţi mai convin serviciile şi mai ales atitudinea de superioritate o să cauţi alte servicii. Mai sunt şi alţi oratori, chiar mai talentaţi decât dumealui!

    • Cornelui, nu stiu daca il cunosti, dar cei care sa despartit si au format o noua biserica cu 2 ani in urma ( mai mult de jumatate au plecat), in unanimitate, ii caracterizeaza exact cum ai zis: “atitudine de superioritate”. Bine , ca ruperea sa produs din motive mult mai adinci decit aceasta atitudine.

    • Din ce citesc eu in comentariul tau observ ca nu suporti a primi o invatatura buna si tu esti mai destept decat alti.Cand o sa ai ani lui de studiu biblic si facultati teologice atunci poti sa contrazici invatatura lui pana atunci mai studiaza putin poate o sa ai alta parere.Pace tie daca o vrei

      • Ema, nu as avea nici o problema daca ar sta in cadrul biblic. Cind o ei razna, – extraterestri , fiare cu cap de nu-stiu-ce animal, cu bazaconi de risul lumi- atunci dute la Hollywood si fa Si Fi Movie , catalogheza ratingul “R”… si lasa-ne pe noi in pace! Am copii si nu e nevoie sa ii terorizam cu predicti deastea infioratoare.

      • Mă bucur ema că ai remarcat că sunt mai deştept ca alţii. Tu ai zis-o nu eu. Mulţumesc pentru compliment!

      • ema, mai sunt doctori in teologie, sunt si profesori de foarte multi ani, ne-a dat sa bem 40 de ani o bautura iar acuma vine si ne spune ca a gasit o alta bautura, cea pe care am baut-o 40 de ani nu a fost buna. Poate gresi si Gog in ceea ce ne spune in afara Evangheliei? Pentru ca aceasta asa zisa proorocie pentru anul 2014 nu este Evanghelie ci politica externa.

  28. Da asa este o profetie, la nimereala , sau cu giocul .

  29. Buna dimineata; Dragul meu fidel ascultator ma bucur de dumneata ca ai ascultat cu curiozitate predicile Dr. Lazar Gog si ai comentat cu interes de a nu fi de acord insa nu-i treaba dumitale sa judeci. Ma- i bine sa cautam sa ne pocaim de faptele nastre rele Doamne ajuta

  30. Am dat din intamplare peste un mesaj , al Domnului Coman si titlul m-a facut curioasa sa-l ascult.
    La inceput a fost “plictisitor”, dar mai apoi esenta acestei predici mi s-a parut foarte buna.
    De aceea v-o recomand si dumneavoastra.

  31. Nu sunt simpatizant al dl L.G, nici macar NP, insa urmaresc si spatiu penticostal /perspective teologice/ in speranta gasi ceva mai de substanta, din nefiericire exista o penurie de hrana mai ceva decât pe vremea lui Ceausescu, cu toate acestea trebuie sa recunosc ca dl L.G, se detaseaza de foarte multi teologi ai grupari dvs, care nici pe sfert nu au capacitatea oratorica, intelctuala a dl Gog. Sunt perfect de acord cu observatiile dl L.B, eu am observat si altele /excesiv-obsesiv repetate/, cu mult mai grave care il dezonoreaza pe dl L.G. Nu am nimic împotriva face supoziti la început de an, am înteles ca dânsul (Dl Gog), mentioneaza faptul ca este “posibi” prin urmare este o speculatie intelctual-teologica ci nu profetie, cel putin asa am înteles eu aceste “perspective profetice” Sigur, nu m-am asteptat a se împlini deoarece am observat linia directoare (ideologica) pe care pedaleaza dânsul si care este identica an de an, doar ambalajul il schimba dar marfa ideologica este aceiasi.

    Nu cred ca poate fi pus in categoria profetilor mincinosi, deoarece dânsul nu-a afirmat niciodata ca ar fi avut vedeni speciale ci a subliniat faptul ca prin contributie intelectuala si-a facut materialul prezentat , Cât timp nu tipa ca a avut vedeni si ca trebuie crezut ca pe un zeu.. gasesc a fi Ok, sunt simple perspective teologice susupuse atentiei, nimic mai mult, celputin ptr mine asa sunt de când le-am descoperit online (cca 5 ani) si urmaresc constant. Predicile dânsului /dl Gog/, rareori le urmaresc deoarece sunt extrem de contradictori si excesiv ideologizate, din pacate, spundin pacate deoarece am observat ca dl Gog ar fi putut oferi mult mai multa hrana consistenta si care sa fi capatat interesul si respectul si celor din afara cultului dvs.

    Slabiciunilor umane nu le acord nici o atentie, nici anumitor acuze gasite pe net contra dânsului.

  32. Laurentiule daca esti pastor penticostal crezi ca ce ai provocat aici ai invatat in biserica? Daca da in a cui biserica? Sau mai nou scrie in biblie ca trebuie sa criticam fratii online sa participe si alti la prostia altora sau sa-i invrajbesti si pe alti impotriva penticostalilor ca cel de la Tv cu violarea minorului (pastor penticostal).Nu pot sa gandesc ce inteligenta au enoriasi tai daca tu te cobori la nivelul ăsta. Este ca si cum ti-ai critica propri copii sau propria familie pe internet si la care participa o tara intreaga.S-ar putea sa nu fi destul de informat despre perspectivele lui Gog daca te ocupi cu critica si barfa pentru ca nu ai timp sa te informezi , sau esti si tu un incapatanat care nu agreaza Tv, si omul inteligent? Ma doare foarte tare sa vad cum fratii mei se critica pe internet si mai participa si alti care doar au citit biblia si nu inteleg nimic din ea dar comenteaza cu citate si ei cred ca stiu adevarul, in loc sa te rogi pentru ei mai tare aprinzi focul.

    • Ce treaba are violarea minorului cu dezbaterea perspectivelor profetice?
      Ai impresia ca a dezbate niste idei ciudate – aparute PUBLIC – inseamna a critica?
      Inghititi toate ideile pe care le auziti fara sa le analizati?
      Treziti-va, oameni buni si mai ganditi putin inainte de a vorbi.
      Noi nu-l criticam pe Lazar Gog, dezbatem aberatiile din 1 Ianuarie 2014. Daca le tinea la el in biserica nu interesa pe nimeni ce spunea. Treaba lui ce spune in spatele usilor inchise. Dar cand promovezi public aceste perspective, frate, suporti consecintele. Despre ce barfa e vorba aici?

      • Dar ce vezi tu scris aici inseamna dezbatere? Nu citesti ca-ti jigneste cultul din care faci si tu parte.Sau mai nou barfa inseamna mai modern dezbatere?

      • Eventual Lazar Gog trebuie mustrat, nu crezi?

      • Mustra-l personal daca vrei si aici tin cu tine dar nu pot sa concep ca si cei care nu cunosc atat cat cunosti tu de mult din Cuvant sa-si dea cu parerea dupa ce au baut o vodca sau nu au mintea limpede sau cred ca daca au citit putin din biblie sunt cunoscatori de cuvant, sau are unul de aici fapte sau comportament ca al lui Gog? Si poate sa dea invatatura cand cuvintele multora de aici nici nu arata a fi crestini.Pace tie si familiei tale

      • Trebuie sa faci diferenta intre nevoia de mustrare personala si dezbatearea publica a unor afirmatii publice.
        Asa cum ai observat – sper! – nu am acceptata ca Lazar Gog sa fie jignit in mod personal. Am acceptat doar comentariile care aveau de a face cat de cat cu perpectiva lui profetica…

    • eme, ia ce spuneai/ ema
      ianuarie 6, 2014 la 7:29 pm
      Voi toti de aici cu exceptia celor care nu critica credeti ca va numiti crestini? Departe de voi gandul acesta.

      Asa cum observ din ceea ce scri dupa 16 minute ca nici tu nu esti crestin. Atunci spune-mi ce sa cred si despre tine? Una spui si alta faci.

  33. De fapt din toate acestea ;Cine castiga si cine pierde ?Ei castiga din partea celor lesne increzatori si cei care ajung in contraziceri ,ajung sa fie criticati si descrisi cum vedem din comentarii!De fapt fiecare da ce are din sufletul sau.Dar sa nu uitam ceea ce este scris;”.. va veni vremea cand oamenii nu vor putea sa sufere invatatura sanatoasa; ci ii vor gadila urechile sa auda lucruri placute si isi vor da invatatori dupa poftele lor.
    4. Isi vor intoarce urechea de la adevar si se vor indrepta spre istorisiri inchipuite.
    5. Dar tu fii treaz in toate lucrurile, rabda suferintele, fa lucrul unui evanghelist si implineste-ti bine slujba.”….Asadar Laurentiu nu ceda si prin staruinta asupra mesajului divin ,explica celor lesne increzatori care este diferenta intre “aberatii” si “Cuvintul ” scris pe paginile Sfintelor Scripturi !!!

  34. deci sa ne lamurim despre ce e vb in perspectivele profetice ale lui Lazar Gog… el ia evenimentele is le expune la ce se potriveste actual cu textele Bilice, greseala lui e ca le-a numit perspective profetice, in schimb el anunta de la inceput ca nu e batuta in cuie treaba asta si doar asa s-ar putea intampla la fel de bine cum s-ar putea sa nu se intample, dar nu uitati ca el aduna informatii nu sunt informatiile lui proprii si cele din Biblie si cele din zona lumi stiintei, cum ar fi chestia cu eclipsele astea se stiu de mult de cativa ani, si daca dupaia mergeti la Pray4Zion cine le-a legat eclipsele de evenimentele actuale sunt Evreii si Lazar doar le-a luat si le-a prezentat mai departe, acuma eu ce as spune e ca sa nu va tulburati prea mult din aceasta cauza ci cercetati ce si luati ce e bun si lasati ce nu credeti ca e bun acolo unde le-ati auzit, el saracu incearca sa mareasca atentia Crestiniilor tocmai din cauza asta ca ei sa se pocaiasca pentru ca nimeni nu stie momentul cand vine Christos si ce spune el nu e rau sa va gaseasca pe toti pregatiti si pe mine la fel , ajuta-ne Doamne

  35. @ema,

    nu doresc a ma implica in divergentele de opinie interne ale dvs, dar va rog primiti spre analiza si parerea mea din afara cultului dvs. Nici eu nu vad denigrare de dragul distrugeri ci o critica necesara perspectivei supuse atentiei publicului de catre dl Gog, dl Balcan a fost blând , ptr ca daca supunea atentiei celelate aberati mult mai grave care il dezonoreaza pe dl Gog (vb calitate de intelectual), nu stiu ce scântei ar fi iesit in afara cultului dvs. Eu din respect si dorinta a nu pune paie pe foc nu le voi enunta, dar am ferma convingere ca dl L.B le-a sesizat si stat pe limba(degete) ale zice. Orce perspectiva supusa atentiei trebuie analizata critic, doar astfel poate scapa lumea de demagogi, de sarlatani religiosi.

    Va înselati daca mergeti pe principiu bolsevic, ce nu se vorbeste nu exista, cultul dvs este cunoscut cu luminitele si umbrele sale, ma refer la segmentul cu o minima educatie la baza ptr care nu sunteti atractivi absolut deloc, care este greu de pacalit cu sloganuri si pisoseni false. Daca o capacitate intelectuala ca dl Gog este fortat de comunitate prostitua intelectual, atunci cultul dvs trece printr-o serioasa drama de sorginte pur bolsevica, nu ma mai mira cauzele ptr care penticostalismul nu are teologi de calibru capabili capta respectul si celor din afara cultului dvs.

    • Daca el fiind pastor crede ca problema aceasta este de dezbatut online fara sa participe si (invinuitul) care spun ei ca da cu ghiocul si se ataca cultele intre ele si unul e mai destept, altul prost altul stie mai mult altul mai putin in ce crezi ca o sa degenereze discutia cand de la inceput se porneste cu stangul (minciuna, inselatorie, si alte vorbe) citeste cu atentie caci iti vei da seama unde ajunge.Scrie cumva in biblie cea ce face laurentiu, este cumva o asemenea invatatura acolo? Slab.Cat despre alin cristea sunt barbat si nu cred ca am jignit pe nimeni aici.Am pus doar ceva intrebari si am asteptat un raspuns.Nu te caracterizeaza a fi crestin aline.Cu durere iti spun crezi ca daca cunosti citate din biblie si ai o asemenea atitudine esti pe calea dreapta?

  36. Comentatorul anonim Ema reprezinta stilul pur de comentator tip Mahalaua Evanghelica. Care, pe linga ignoranta si aroganta afisata, ghici unde?, online!, da cu Biblia in cap la nimereala… E in serie cu alta nimereala…

    “Scrie cumva in biblie ca , crestinul trebuie sa fie un om incuiat si prost?”, intreaba comentatorul anonim Ema.

    Nu, nu scrie, de aceea sintem tot mai uimiti de atita incuiala si prostie de care dau dovada o buna parte din crestini…

    Desigur, ar mai trebui stabilit daca Vechiul Testament e pentru crestini…

    De exemplu, Psalmul 15:4 – El priveste cu dispret pe cel vrednic de dispretuit…

    • Probabil pentru oameni cu caracterul tau, nu pot sa ma cobor la nivelul tau de inteligenta pentru ca poate as fi prea destept si nu vreau sa supar pe nimeni, dar infatisarea si vocabularul tau te caracterizeaza ce fel de om esti.

      • Ce treaba are infatisarea unui om cu ceea ce spune el?

      • 1. Eu sint DUMNEAVOASTRA. Pocaitii sa faca bine sa se adreseze in public cum se cuvine preopinentilor lor. Nepocaitii la fel… :)

        2. Solicit, la fel cum am facut in ultimii 5-10 ani pe Internet, sa ne referim la persoanele pe care le mentionam cu prenume si nume si, desigur, sa le scriem numele corect, incepind cu majuscule.

        3 . Un lucru e clar, se poate verifica – nivelul meu de inteligenta nu e unul obisnuit. :)

        Asa ca probabil e vorba nu de coborire la nivelul meu, ci de… URCARE. :)))))

        4. Cit despre vocabularul meu, aici nu ma pot desfasura prea bine (ca cine stie cind i se nazare administratirului ca am fost dur), dar pe blogul Romania Evanghelica si mai ales pe contul Romania Evanghelica pe Facebook ii pun repede la punct pe cei care se baga ca musca in lapte, fara sa fie la subiect.

        Dar de ce vocabularul meu sa fie definit de citeva replici pe bloguri sau pe Facebook si sa nu fie definit, de exemplu, de articolele pe care le-am scris in peste 12 ani de cind sint pe Internet (vreo 8 ani am editat revista electronica Confesionala)? :)

        5. Infatisarea? Hm… Pai nu zice Biblia sa nu cautam la fata oamenilor?… :)

        Aici ar mai fi cite ceva de discutat, dar sa nu…

        6. Comentatorul anonim ema are o pretentie ciudata: “nu cred ca am jignit pe nimeni aici”.

        BA DA! Pe mine e clar ca m-a jignit, de mai multe ori… La cum arat, asa si merit!… :))))

        Dar inainte a jignit… pe (aproape) toata lumea: “Voi toti de aici cu exceptia celor care nu critica credeti ca va numiti crestini? Departe de voi gandul acesta”

        Eu am vazut destui de-astia pe Internet care intii scriu si dupa aceea, EVENTUAL, gindesc la ce au scris… Dar, mai ales, sint asa de uituci despre ce au scris… :)))

        7. Pai nu bine zicea alt comentator anonim? – “Daca am avea capabilitatea sa facem o dezbatere reala si constructiva…”

        E clar ca comentatorul anonim ema nu are… capabilitate. :)

        La fel de clar e ca eu am… capabilitate. :)

        De peste 12 ani o demonstrez pe Internet… :)

        Solicit sa nu fiu bagat in oala cu toti comentatorii anonimi, care nu si-au demonstrat… capabilitatea. :)

        8. Acelasi comentator anonim ema (catre altcineva): “Din ce citesc eu in comentariul tau observ ca nu suporti a primi o invatatura buna si tu esti mai destept decat alti. Cand o sa ai ani lui de studiu biblic si facultati teologice atunci poti sa contrazici invatatura lui pana atunci mai studiaza putin poate o sa ai alta parere.”

        Eu am o facultate teologica. Pot sa contrazic ceva sau mai trebuie sa fac inca una? :)

        Din cite am observat, cind vreun comentator anonim are de a face cu un comentator cu facultate teologica, il maninca limba sa zica ca, de fapt, nu diplomele conteaza, ci altceva… :)

        Mai am si o facultate de topografie miniera, cursuri tot la zi… :)

        Asta se pune?… Oi fi invatat sa masor cite ceva, Pamintul, daca nu Cerul, in anii aia, 5 la numar, plus inca unul repetat, ca am fost in Austria… Am adus 5 masini… Nici nu stiam sa conduc… :)

        CINE poate pina la urma sa zica ceva? Unde? Cum?

        Sau mai bine sa ne intoarcem fiecare la Biblia lui (si interpretarea lui)…

        Si la ghetoul confesional… :)

        Sandviciul bisericesc: o cintare – o poezie – o cintare…

      • ema, draga,

        Cine te-a pacalit ca ai fi mai sus decat Alin Cristea?

    • Ai dreptate , sa nuu ne uitam la fata omului dar daca ma uit la inima lui si limbajul lui nu vad nimic iesit din comun in afara de laude ca el pune la punct oriunde si pe oricine ca el are o roaba de scoala facuta bag seama din pricina laudei degeaba o are ca nu-l ajuta la nimic probabil in a se lauda si a masura pamant sau lungimi, cat despre scris probabil ca trebuie scris cu majuscule daca incepi si tu sa scri tot la fel.Cat despre capabilitatea ta de a sta pe internet de 8-12 ani pentru ca te consideri destept bravo ție, sa nu crezi ca daca ai editat o revista confesionala te si pricepi la cuvant, pot sa spun despre tine ca ai un vocabular de mahala.Stiu si eu cum se face facultatea de teologie am auzit cateva marturi ale unor fosti preoti, daca tot asa ai facut si tu imi pare rau pentru tine, sincer

      • Din pacate, comentatorul anonim ema continua cu acelasi stil de mahala, conform caruia nu conteaza viata, faptele, intentiile, atitudinile cuiva, ci ce zice cel din mahala despre acel cineva.. El se uita la inima ta… El stie totul… Despre toti… Mahalaua dezvolta monstruos de mult ignoranta si aroganta… El e… Dumnezeu!

        De unde o fi scos omul asta ideea ca eu STAU pe Internet de 8-10 ani, nu stiu…

        Eu ma MISC pe Internet… Asta e cu totul altceva…

        Dar ma misc si pe teren acolo unde pot, cu dureri de picioare si de spate, ca am 130 de kg… Si un concert Speranta pe stadionul din Oradea nu dureaza 10 minute, si nu stau joc si consum sonoritate, ci ma misc, fac poze, scurte inregistrari, etc.

        De pilda, in toama 2013 am fost la Cluj – Simpozionul Traian Dorz 100 de ani, la Timisoara – Seara de imnuri crestine romanesti, la Mangalia, Constanta, Bucuresti, Petrosani, si, desigur, la evenimente din Oradea.

        Nu am nici un fel de ingaduinta pentru astfel de comentatori anonimi care isi ehxiba in public ignoranta si aroganta.

        Cunosc foarte bine Mahalaua Evanghelica si fac, de multi ani, eforturi considerabile sa o dezinfectez, cel putin cu dusuri reci si fierbinti…

        Acesti comentatori nu doar ca ne irita peste masura, dar ne FURA timpul…

        In loc sa discutam despre IDEI importante, se gasesc ei mari cunoscatori ai inimilor noastre… Uitindu-se DOAR la moaca noastra, doar la limbajul nostru… Cum am spus, nu mai conteaza FAPTELE, intentiile, relationarile…

        Nu mai conteaza ca am intrat primul in 1995 in grupa de teologie de la Universitatea Emanuel si am terminat in 1999 tot primul in acea grupa, nu mai conteaza ca mi s-a recunoscut public rolul pe care l-am avut intre studenti in perioada cea mai buna, 1997-1998, din istoria Universitati Emanuel, si nu conteaza ca am avut 8 ani cel mai lung proiect editorial electronic – Confesionala. Mahalaua Evanghelica, prin exponentii ei, si chibitii neatenti la IDEI, ci la scandaluri despre persoane, stabilesc ei, in mod paranoic, dimensiunile realitatii (curcubeene!), pe care o vad, cu ochelarii lor de cal, in alb-negru cu purici…

        Primul lucru pe care acesti indolenti submediocri ai ghetoului confesional ar trebui invatati este sa se adreseze in public asa cum o fac cind intra intr-un magazin si presupun ca nu vorbesc cu TU cu vinzatoarea… Ci cu DUMNEAVOASTRA!

        Al doilea lucru – Sa fie facuti de rusine in pubic pentru minciunile si dezinformarile lor cu care impinzesc blogurile si Facebookul, acolo unde li se permite.

        Al treilea lucru – La fel cum o tara isi pretuieste valorile, sau cel putin se lauda cu ele, iar pe bancnote sint CREATORII ei, precum Eminescu, Enescu si Brancusi, tot asa evanghelicii romani ar trebui sa faca minimul efort de a-si pretui creatorii si pe cei care ii slujesc. As putea sa dau multe exemple despre comoditatea si lenea pocaitilor romani. La ce folos ca-si schimba gindirea (metanoia) daca nu fac fapte vrednice de schimbarea mintii?

        Al patrulea lucru – Cunoasterea istoriei confesionale poate duce la o atitudine de smerenie si, in acelasi timp, demna, caci cine cunoaste istoria, cu relele si cu bunele ei, nu e purtat incoace si incolo de orice fel de invatatura. Cine se bazeaza pe adevar, nu pe simpatii si antipatii, isi poate tine capul sus oriunde. Spiritul uman e capabil de o imensa indirjire, atunci cind e motivat. Pina si Romania, cea mai saraca tara din Uniunea Europeana, se poate trai demn.

        Nimic nu este mai placut decat sa te ridici la inaltimea adevarului. – Francis Bacon

        Curajul inseamna sa infrunti opinia majoritatii in numele adevarului. – Vaclav Havel

        Stigmatizarea celor incomozi nu suprima adevarul pe care ei îl afirma, ci tradeaza o proasta gestionare a lui. – Teofil Stanciu

  37. “Nu este treaba voastra” si sa luam ce este bun.
    Anul trecut am lasat un comentariu critic la adresa perspectivei profetice pe anul 2013 si multi mi-au zis ca ma iau de unsul Domnului si ca nu inteleg ce vrea sa spuna cu adevarat Lazar Gog. Nu am pretentia ca inteleg totul, dar ce nu este profetic din previziunile fratelui Gog nu este greu de perceput. Apreciez munca, predicile sale ( in afara celor profetice ). Afirmatiile sale sunt publice, catalogarea altor interpretari escatologice ca fiind ” basme babesti ” tot publice, asa ca publicul larg are dreptul la critica. ( in dragoste ca internetul e plin de blogari zeflemisti)
    In primul rand expresia ” perspectiva profetica 2014″ este pretentioasa pentru ca someaza ca toate pretentiile afirmate in cadrul acestei perspective sa se intample in acest an, si mai important, sa implineasca o profetie biblica clara. Acest demers este gresit din start, pompos, pretentios, imposibil de realizat, nefolositor, nesanatos nici pentru cel care il realizeaza, nici pentru ascultatori. ” Nu este treaba voastra ” a spus Domnul nostru, si intr-adevar nu este treaba noastra sa intram in aceasta zona a calculelor si a speculatiilor escatologice.
    In al doilea rand hermeneutica profetica aplicata prin asocierea unor profetii biblice cu niste posibile situatii istorice sau politice, in urma carora sa se traga concluzii escatologice, este dezastruoasa. Aceasta eroare a facut-o Ellen White ( Tragedia Veacurilor ), pe langa multe altele, si a facut o serie intreaga de erori, ducandu-i si pe altii in ratacire. Evenimentele cosmice pot fi semne, dar nu ne dau garantia faptului ca venirea Domnului este aproape in ani, ci ne ofera certitudinea faptului ca El va veni. Mai mult, garantia venirii Mantuitorului o avem din Cuvantul Sau. Este mai mult decat avem nevoie.
    In al treilea rand, asteptarile mesianice ale evreilor care nu accepta prima venire a lui Cristos nu sunt in concordanta cu planul si voia lui Dumnezeu, cu atat mai mult profetiile lor.
    In al patrulea rand, identitatea poporului lui Dumnezeu este data de credinta, nu de rasa. Cat de greu luam in calcul cunvintele lui Pavel din Rom 3 si Galateni.
    5. Speculatiile politice, chiar si cu surse gen internet, articole, facute de persoane neavizate par ridicole, funny.:).
    6. De ce trebuie sa cautam America in Biblie? Chiar nu inteleg.
    7. Best off: ” avionele evreilor nu pot face un drum dus-intors cu un plin de benzina”, iar in aceasta situatie de criza Arabia saudita s-a oferit sa alimenteze Israelul pe teritoriul ei.:)))
    8. De am lua in serios aplicatia….am fi departe.

    • “Această eroare a făcut-o Ellen White..în Tragedia Veacurilor”
      Chiar aș fi interesat să văd un ARGUMENT ,explicat metodic DOVEDIND clar..eroarea,cu numărul paginii etc,detailat etc.
      Dar să fie ceva clar.

      • Desi sunt pasionat de aceasta nadejde, cred ca Ellen White greseste cand afirma ca doctrina celei de a doua veniri a lui Cristos este ideea fundamentala a Sfintei Scripturi ( Tragedia Veacurilor p. 246 Editia Noua ). Are dreptate cand afirma ca eruditii din Iudea Noului Testament n-au fost pregatiti pentru venirea lui Mesia, dar greseste din nou cand continua si sustine ca aceasta asteptare ar fi trebuie sa se concretizeze prin calcularea perioadei cand avea sa vina Cel promis.( p. 257-259 ) Cea mai mare eroare, repet in opinia mea, este ca avertizeaza sa nu se faca aceeasi greseala cu privire la revenirea lui Cristos. De aici invatatura continua din eroare in eroare. Incepand cu pag 250 – 253 Ellen insira o serie de evenimente cosmice, pe care le interpreteaza ca fiind cele ce preced a doua venire a Domnului. O mare eroare.Pentru ca Domnul n-a venit a trebuit sa inventeze niste invataturi nebiblice ca si Curatarea Sanctuarului ceresc, Judecata de cercetare. Pasajele profetice despre ziua Domnului sustin ca de fapt acest eveniment va declansa toate acele manifestari cosmice,nu invers. nu are rost sa dezvolt aici.
        Revenirea Domnului nu este calculabila. Orice incercare de a stabili o data nu vine prin inspiratie divina. Lazar Gog se pare ca face aceeasi greseala. Asociaza anumite evenimente cosmice cu o posibila Revenire a Domnului.

  38. P.S.
    Am uitat de : ” turci erau niste idioti, inculti si analfabeti “:))))))))))funny

  39. Reblogged this on Daniel Lucescu and commented:
    Perseverenta demna de o cauza mai buna !!! Oare ce interese promoveaza aceste perspective in fiecare an ..?

  40. Toate aceste 8 punte sunt ridicole, funy pentru noi; dar nu pentru el si Ema- care sunt mai destepti decit toata administratia Americana !!??- nu! Ei stiu mai bine: sunt ” detali venite prin duhul sfint si lumea nu le intelege” . Citat din PP 2014 , minutul 37

  41. As recomanda dl Alin Cristea mai multa ingaduinta fata de crestini gen contu “ema” Aceasta biata femeia, crestina este rezultatulu unei scoli de gândire dle Criostea.. nu ea este vinovata ci acea scoala pe care d-ta niciodata nu o sudui, dar pe o biata “ema” o faci praf si pulbere. NU, nu sunt penticostal ci ortodocs, ar trebuie sa va tin tucalu ptr a demoniza NP (pe care va asigur, nu-l agreez deloc), dar; nu pot cadea in acest pacat fata de un om care crede in Hristos (fie si gresit, excesiv dogmatizat).

    Dle Alin Cristea,

    crestinismul a fost format din scalvi, din oameni nedeucati, iar daca eu azi; care am ajuns specialist in domeniu, cu multa carte la ciribel am ajuns crede; va asigur;

    Multumesc lui Dumnezeu zi si nopate, ptr ex vi- ofer pe amicul meu, raposatul Octavian Paler, care nu mai putea crede dupa atâta cultura (si era o biblioteca in capul sau). Vi-l aduc in reamintire pe Tutea care slavea o baba idioata /ema nu este de asa natura proasta/, .. sa mai continui dle Cristea…

    Iubiti crestini gen “ema,” care nu stiu scrie gramatical, care va calca pe coada , ma adresez vouo dragi colegi intelectuali… ci nu unei slujnice ajunsa regina de paie… cum si va dovediti multi dintre dvs!

    • Putem reveni la teoriile lui Lazar Gog?…

      Ca in cazul lui nu prea vad ce ingaduinta sa-i acordam…

    • De ce crezi tu ca sunt rezultatul unei asemenea gandiri? Un primul rand daca citeai mai sus sunt barbat si daca sunt cea ce sunt nu sunt multumita unor asemenea oameni.Credeti ca toti de aici stiti adevarul? Adevarul este unul singur, dar democratia a dat dreptul fiecaruia in a avea o parere si această parere a fost transformata in dreptatea fiecaruia ca el ar detine adevarul si te rog frumos uitate si tu cat de gramatical ai scris tu, eu scriu de pe smartphone si nu am timp sa stau sa verific gramatica mea sau daca nu am pus o virgula inseamna ca nu stiu sa scriu?nu o lua in nume de lauda din partea mea.Nu stiu de unde te-ai informat tu ca ei sau format din sclavi dar sa trecem peste asta doar apostoli au fost sclavi nu? Uni dintre ei au avut o pregatire superioara fata de multi din ziua de azi, sau intelepciunea in ce consta ? In avea Bmw in fata porti si bani de benzina sambata si duminica?Sunt rezultatul a mult studiu si nu consider ca un pastor de cult sa faca ce a facut el.Imi place sa citesc si sa ma informez foarte mult si consider acest subiect o barfa.El penticostal, celalalt la fel si il coboara sub nivelul lui sau crede ca dreptatea se face public, sau consultati un dictionar explicativ pentru cuvantul “perspectiva”ca poate nu stiti ca inseamna acest cuvant.Auzi proroc mincinos.Sa intitulat ell cumva a fi un proroc? Nu am auzit asa ceva dar asta este interpretarea multora.Asta este .Cred ca ar trebui sa cerem inteleciune de sus nu imediat proroc mincinos si dat cu ghiocul, inseamna ca acesti oameni inca se hranesc cu lapte si nu suporta hrana tare, sau credeti ca intelepciunea veacului acestuia nu se gaseste scrisa in biblie? Dar se vede cat de multi o pricep.Pace voua

    • OM cu o mare, esti ortodox? Saracul de tine. Cum esti ortodox cand nu sti sa scri nici macar corect acest cuvant ortodox.
      ema este barbat si nu femeie .)

  42. Pingback: 100 de comentarii la: Lazăr Gog – Nimereală profetică pe 2014 | Romania Evanghelica

  43. Devine aproape comic….ma amuza si sincer cred , ca toti comentatori de aici , nu au o inima rea dar se exprima …diferit . Apreciez si eu calmul lui Laurentiu ….Eu nu sunt un anonim …ci mai complex decat asta …sunt un extraterestru . Sunt si pamantean si …ceresc , am oarece proprietati pe-acilea dar am si o casa in cer ….mai mult , intr-o zi o sa fac si eu un zbor la cer ….bilet doar dus si gratis ….o sa ma duca unii cu aripi sau poate primesc chiar eu aripi nu stiu sigur dar ma duc , ca este gratis ….Cineva din cer ..tot imi vorbeste …aud asa niste voci ….sunt extraterestru dar si un pic nebun …pentru unii . Religia mea este tot extra-teresta ….de undeva din extra …din vesnic …din neant a venit la o domnisoara evreica….si apoi lucrurile au devenit complicate ca si logodnicul ei a inceput sa auda niste voci ….in somn . Daca nu intelegeti toate chiar toate profetiile nu-i o problema…poate sunt si ele …extra …

  44. Oare ce interese?

    E o discutie complexă și întortocheată.

    Să începem cu evreul Benjamin Freedman care ar fi făcut ceva declarații publice prin anii 60′(?)
    Ideea de bază ar fi următoarea ( și este vorba de ceva ce nu am învățat prin manualele școlare) : evreii khazari sau askenazi, turcomani din stepele Asiei,CONVERTIȚI la iudaism, sunt astăzi proprietarii marilor afaceri din întreaga lume, a marilor finanțe, ei conduc organismele mondialiste
    și oligarhice ale lumii occidentale, sub identitate evreiască.In Perspective profetice 2013(?),Lazăr Gog trage foc la oala lui și-i mentionează pe khazari ca fiind “tribul pierdut al lui Dan”,din care probabil va ieși Anticristul(care?.. cel prefabricat și PREZENTAT nouă acum, sau cel descris în cartea Daniel în detaliu..)

    Impărăția lui Israel.

    Interesant.Ucenicii au întrebat si ei cu privire la Imp. lui Israel.
    Faptele Apostolilor 1:6-7
    Deci apostolii, pe când erau strânşi laolaltă, L-au întrebat: „Doamne, în vremea aceasta ai de gând să aşezi din nou Împărăţia lui Israel?”
    7 El le-a răspuns: „Nu este treaba voastră să ştiţi vremurile sau soroacele; pe acestea Tatăl le-a păstrat sub stăpânirea Sa.”

    Crestinii nu MAI ascultă astăzi această directivă clară dată de Mântuitorul..ci se lasa absorbiți de ideea “restaurării împ. lui Israel”(care ascunde interesele a mai mulți),considerând mai puțin importantă Biserica ce “trebuiește răpită” pt. a nu împiedica cu destinul și învățătura ei, ..alte chestiuni,alte modalități de salvare(decât cel biblic predicat de Apostoli).

    Câte ceva despre interesele politice ..se poat extrage câte ceva din video-ul de mai jos.

  45. Cine este Laurentiu Balcan acesta, acest netăiat împrejur, ca să denigreze slujitorii Dumnezeului celui Viu? (parafrazare 1Sam 17:26)

    • @Andrei

      Pe Lazar Gog nu trebuie sa-l denigreze nimeni. Si-o face singur prin ceea ce debiteaza cu pretentia ca vorbeste profetic.

      Prin 1992 a adunat la Cluj, in sala sporturilor, o mare multime de oameni, circa patru mii (la capacitatea salii) si a debitat niste aberatii insistand asupra faptului ca in luna Octombrie 1993 va fi sfarsitul lumii. Si-a facut singur denigrarea si inca in Cluj unde era foarte cunoscut, pentruca a locuit mult timp in Cluj de unde a si plecat la seminarul teologic penticostal din Bucuresti. Clujul are multi crestini care au observat repede deranjul din capul lui Lazar. Niciodata Lazar Gog nu si-a cerut scuze pentru aberatiile pe care le-a debitat in sala sporturilor din Cluj in mod public, si despre care unii crestini, cunoscuti de-ai lui Lazar au spus ca asa ceva nu trebuie spust nici cand vorbesti singur pe strada sau cand buiguiesti noaptea in somn.

      “Perspectiva profectica”pe 2012 este o mostra cum nu trebuie sa hranesti biserica cu o predica in care circa 50 de minute sa vorbesti despre toate perspectivele si previziunile mayasior, egiptenilor, irlandezilor etc, dar sa nu gasesti loc si pentru Cuvantul lui Dumnezeu.

      • Buna Nicu, e adevarat ce ai scris si daca imi permiti as construi pe ideea ta, spunand:

        Sau te poti folosi de Cuvantul lui Dumnezeu pentru a iti lansa propriile idei, hobby-uri, frustrari, neimpliniri sau cercetari cu interes preferential/personal. Fiti foarte atenti la ce spunea Isaac Ambrose (1604-1664), in cartea sa” Privind tinta la Isus”:

        Cel mai splendid subiect de discuţie şi de scriere(si de predica) este ISUS HRISTOS.

        “Dacă aş mai avea un singur mesaj de rostit lumii acesteia, ar fi următorul: Oh, fie ca toate duhurile să fie absorbite de Hristos! Haideţi să nu ne ocupăm singuri prea mult cu jucării, sau cu nimicuri, cu lucruri comune sau josnice, ci să privim la Isus. Cu siguranţă, Hristos este de ajuns să ne umple gândurile, tânjirile, nădejdile, iubirile, bucuriile, sau orice este înlăuntrul nostru sau în afara noastră. Numai Hristos cuprinde circumferinţa întregii noastre fericiri; Hristos este perla ascunsă în ogorul întins al Cuvântului lui Dumnezeu; Hristos este ţinta întregii Scripturi; toate lucrurile şi persoanele din lumea veche au fost prefigurări ale Lui, toţi prorocii L-au prevestit pe El; întreaga dragoste a lui Dumnezeu trece prin El, toate darurile şi harurile (roadele) Duhului curg din El, ochii lui Dumnezeu sunt concentraţi asupra Lui şi toate planurile Lui, atât din cer, cât şi de pe pământ, se întâlnesc în El. Marele plan al lui Dumnezeu este acesta: „spre a-Şi uni iarăşi într unul în Hristos, toate lucrurile: cele din ceruri şi cele de pe pământ” (Ef. 1:10).

        Varianta cartii “Privind tinta la Isus” in limba engleza o puteti citi aici http://www.digitalpuritan.net/Digital%20Puritan%20Resources/Ambrose,%20Isaac/Looking%20Unto%20Jesus.pdf

        Iar traducerea in limba romana, o gasiti la Perla Suferintei.
        Alese binecuvantari tuturor.

      • Apreciez comentariul si completarea ta, Ioan Alexandru G. Din pacate sunt si din acei vestitori (multi? putini? Dumnezeu stie), care nu se incadreaza in ceea ce spune Pavel, apostolul, in 2 Cor. 2:17

        “Caci noi nu stricam Cuvantul lui Dumnezeu, cum fac cei mai multi; ci vorbim cu inima curata, din partea lui Dumnezeu, inaintea lui Dumnezeu, in Hristos.”

        ci il folosesc asa cum mentionai tu mai sus: “pentru a a-si lansa propriile idei, hobby-uri, frustrari, neimpliniri sau cercetari cu interes preferential/personal.”

        Citatul mentionat de tine din Isaac Ambrose (1604-1664),cuprins in cartea sa” Privind tinta la Isus” este de o imensa valoare. Apostolul Pavel sintetizeaza Evanghelia in mentiunea sa: “noi predicam pe Christos Cel rastignit” (1 Cor. 1:23). De aceea cu mare preocupare se adreseaza crestinilor din Corint (si de pretutindeni) : “Caci n-am avut de gand sa stiu intre voi altceva decat pe Isus Hristos, si pe El rastignit.”
        Tot ce a avut Dumnezeu si are pentru noi, oamenii, se cuprinde intr-un singur nume: ISUS CHRISTOS

    • :)))))

      Sa mai zica cineva ca nu e folosit, la pocaiti, si Vechiul Testament… :))))

      Pentru… netaiati imprejur! :))))

  46. Stimate Domnzle Alin Cristea,

    va multumesac ptr semnal-pozitiv, va asigur ca voi tine cont de acest semnal a ldvs in orcare ocazie ne va fi dat întâlni. Am simiti de multa vreme (urmauresc seitul dvs zilnic), ca sunteti un om bun dar scârbit de prostie si rautate. Am fost mai rau ca d-ta dle Cristea… dar azi am ajuns ma smeri. Punct!

    Corect, trebuie tine de tematica, altfel suntem mai rau decât niste trogoloditi. Nici eu nu vad in cazul L-G, vreo scapare, poate veti fi sesizat; eu am spus; Dl L.G, este exclusibil din tagma preoteasca (teologica de bun simt) Dl Balcan si nici d-ta dle Cristea (va felicit ptr aceaasta retinere), nu ati pus tunuruile pe el , ati fost si sunteti prea blânzi cu dl L-G, Eu nu imi pot permite si sub anonimat, intra în aceste detlai.

    Stimate dle Cristea,

    L-G, a iesit din shena… hai sa fim seriosi, am formulat o definitie; L-G a fost prostituat (intelctual), de cultul penticostal format din oamnei simp0li, acesta-i adevarul. L-G, poate oferi multe mai mult. Eu nu as renunta cu usurinta la o capacitate intelectuala gen dl L-G, ba as aduaga si pe dl Balcan ptr a satisface netimtirile unor netrebnici pe care adesea d-ta îi si lovesti pe böogulö mata.

    Daca ma întrbeati; da, eu unul , nu as reunta la L-G, hai sa fim seriosi; din spectru penticostal… se detaseaza oraoric, inteelctual, tipul este o bibliopteca ca si amicul Plaer ori Tutea, sunt convins;

    L-G, traieste o drama, grozava.

    Sa ne ajuta Bunul Dumnezez întelege si respecta, daca de iun´bit nu ne vom mai putea.

  47. In marginea mahalalei, pe drumul desfundat si rascolit, intr-o zi de noiembrie mustind de zloata a aparut in goana o caruta cu doi cai inspumati de sudoare si un birjar tuciuriu hotarat sa treaca prin baltoaca ce ocupa drumul. Injurand de iti crapau urechile si sfichiuind aerul cu biciul lui ,birjarul parea cel mai tare din mahalaua noastra. Totul parea sa se termine pe masura grabei bravului si zgomotosului conducator de atelaj. Totul parea sub control ca doar nu era prima zi cand zbura in halul asta prin mahala. Numai ca baltoaca sa dovedit a fi mult mai adanca decat imaginatia lui, iar caii si caruta si avantul nu aveau cum sa faca fata racnetelor lui. Totul s-a impotmolit cu trosnete, nechezaturi, icneli, urlete si perdele de noroi. N- a stat deloc pe ganduri, nu s-a pierdut cu firea. Stia bine ce are de facut. Toata viata a facut asta. Si-a dat palaria ca de pacura pe ceafa, a strans draceste haturile cu stanga si biciul cu dreapa si injurand cum nu a auzit iadul injuraturi ca acelea a inceput sa biciuiasca netrebnicele animale. Sareau in doua picioare, cand intr-o parte cand intr-alta, nechezand inebunite. Haturile stranse le dezveleau dintii si le rupea gura, ochii se bulbucasera de durere, aburii ieseau din corpurile lor iar biciul pleznea nebuneste cand peste crupa incordata cand peste gatul ud, cand peste picioarele sfarsite, fara alegere si fara nici o mila. Tuciuriul racnea din caruta cu vena jugulara gata sa-i pocneasca si caruta framanta pe loc noroiul din balta.

    In ochii nostri de copii tabloul a ramas ca o ilustratie a iadului.

    Caruta evanghelica a facut fata baltoacelor comunismului dar cand a dat de baltoaca libertatii e gata sa se impotmoleasca. Exista insa niste birjari care in loc sa caute solutii injura cum stiu ei mai bine si lovesc cu toate puterile tehnologice puse la dispozitie de iadul mahalalei tot in cei care au tras caruta in pana acum.

    Ei, birjarii, n-au nici o vina ca doar nu ei au tras caruta… Ei sunt stabanii baltoacei.

    • *stapanii baltoacei

    • http://www.mihaieminescu.ro/opera/poezia/glossa.htm tibi dragul meu , imi place pastelul tau ori. . guasa pictata deosebit de dramatic . . .cu noroi !. Ca un dejavu ,la scene asemanatoare si Mosu’ a participat chiar aici in Lumea Noua, ca martor ocular . Nu pe “melaguri mioritice” ,ci aici in tara “tuturor posibilitatilor “unde multi venira sa inghiebe dand puternic din coatele evanghelismului , plesnind din biciul profetic ,cu jugulara gata sa plesneasca. Si asta stapaniti competitiv de elanul fauririi in timp record a “visului american” !( “the american dream ” ) . Si , socotindu-ma indelung si pe indelete , cea mai mare din vina ,Mosu’ o pune pe seama “infrastructurii”! . Daca drumurile ar fi drepte si bine mentinute , din beton armat si bine marcate , nici “cel brunet” nu-si’ar umfla carotida , nu-si’ar ridica pulsul ,adrenaliba si biciul .Nu i s’ar peminte sa ajunga in retea ,ba mai mult , va primi interdictie sa intre si sa-si foloseasca straful si patrupedele pe autostrade si bulevarde ! . Calea Lactee sus in eter ,aceea dunga argintie facuta din pulbere de astre ,o vedem si o putem contempla in toata amploarea si splendoarea ei , mult mai clar in nopti senine . Si asta tocmai pentruca planeta noastra ,cat si sistemul nostru solar in care suntem incadrati , se afla undeva ,mai la marginea ei !. Cu cat locul nostru in care ne postam este situat mai in spate in auditoriu , avem o vedere de ansamblu mult mai buna decat a celorlalti si. . . cu atat te afli mai aproape de usa de iesire (evacuare !). Si pentru relaxarea “tensiunii evanghelice”,cat si improscarea cu noroi provocata de sarmani birjari , asa so decis si Mosu’ sa incepa prin a-ti dedica o poezie mai putin evanghelica dar geniala , bine gandita , recomfortanta , snatoasa si. . . CLASICA ! ! sincerely , Mos Ion Roata, Indiana, Statele Unite -

  48. Este de-adreptul provocator și temerar punctul de vedere OFICIAL al adventiștilor:
    nu un microcip , ci o LEGE duminicală globală va fi semnul fiarei( începând cu sancțiuni economice și terminând cu pedeapsa cu moartea…).Mai multe biserici catolice și protestante de nuanță ecumenică fac presiuni la Parlamentul European(până acum au fost respinși pe motiv că nu au adunat un milion de semnături…legea ar functiona în stadiu incipient în Germania)
    Perspectivă profetică adventistă:

    • Mie mi se pare superficialitate crasa, sa mai sustii in 2014 dupa calendarul Gregorian ca ziua a saptea si ziua intiia a periodicului actual mai sunt conforme cu Biblia.
      Nenumaratele corecturi care s-au adus acestui calendar (325; 366; 1582; 1923) au modificat pozitia zileleor in cadrul periodicului si oamenii se amagesc singuri ca s-ar inchina in zilele pretinse.

  49. Deci dupa cum am mai scris ,unii azi in viata lor ,in loc sa fie inspirati de mesajul divin ajung inspirati din alte invataturi si le expun in Biserci sub forma de profetii ;

    http://bloodmoonprophecy.com/

    “Time is running out! Are you ready for the next event on God’s timetable?”

    Asadar nu trebuie sa fim surprinsi de predicile care apar,dar trebuie sa stim de unde sint inspirati si scopul cu care se expun .Si daca sint in armonie cu mesajul Divin .
    Deci este bine sa nu ne lasam usor indusi in eroare si sa cercetam ca cei din Bereea ,dupa ce auzim mesajul !!!

  50. Si lupta si da i……
    Frumos va sta la toti
    Palavrageala va place tuturor in loc sa faceti o fapta buna cat timp faceti surf pe net prin potlogariile tuturor
    Ei fac bani din asta si voi va clatiti okii cu buruieni. Ala ia salarii babane pe predicile lui, astalalt la fel cu blogu….
    La mai mare crestini de paie

    • S-a mai trezit un mahalagiu sa ne ia PE TOTI la rost…

      Mai bine facea o fapta buna cit timp scria inutilele cuvinte…

      O fi scris DUPA fapta cea buna… :)

    • Sf Nectarie!Scrii despre salarii babane?Dar preotimea?Cum prostesc ei oamenii,si pe fata chiar,dar n-ai voie sa-i critici ca te blastama de nu te veziAsa ca mai subtirel cu antipalavrageala ca nu tine!Aici se exprima opinii, pareri,nu-ti convine?te du dara, ca ai verde la semafor.Si lupta,si da-i…ce are?Cand nu mai lupti nu mai ai pentru ce trai.Cand inteleptii palavragesc, se inteleptesc si mai mult.Cand nebunii palavragesc,nu invata nimeni nimic.Ia aminte!

  51. st Nectarie, de unde sti tu ca se fac salari babane cu predicile si blogu? daca ai cifre, , da-ne niste date concrete, sa ne luminam si noi putin. Da probabil ca nu le ai si vorbesti banalitati auzite de la palavragisti tai sau conchetate in capul tau?? Aici , in America , un pastor cistiga la un nivel de mijloc, si in nici un caz de pe predicile postate pe u-tube ci din salariu platit de biserica. Comentariile din spatiu asta le consederi tu palavrajeala?… cind se ia razna (in spatiul public) de la invatatura sanatoasa, e normal sa ei atitudine. Palavrageala e urare ta…!!!

  52. Laurentiu propun lansarea unui concurs cu premiul ” Cel mai bun comentariu ” ….se pot oferi si cadouri . Spre exemplu eu as face cateva nomilnalizari Alin Cristea , Alex , Damian ,Nicu …..carora le ofer , ca sponsor al acestui concures , un pix ….si doua paste fainoase ca tare bine ….le au cu scrisul .

    • Extraterestrul asta chiar ca e de pe alta planeta…

      Pai eu de citi ani dau MULTE carti la Premiile Thymos pentru bloguri evanghelice…

      Anul trecut am dat 25 de carti numai la categoria Blogul Anului…

      Plus alte doua premii, de cite 7 carti fiecare, pentru Postarea Anului si pentru Declaratia Anului…

      Alo, pamintenii, faceti-i cu mina extraterestrului…

      Sa-si ia si pixurile cind pleaca… O fi de la vreun partid…

      • Asa cum spuneam sunt ….un fel de dual ma-ntelegi ??? Daca da….. explica-i si lui Alex . Un fel de juma -juma…..si extra si terestru ….Asa ti-as zice cateva …in terestru , dar nu ma lasa extra …..spre exemplu in terestru te-as intreba daca pamanteni se scrie cu 2 de ” i ” ….si vezi ca pixul meu are la un capat si o guma de sters …..dar in extra m-am uitat la cifrele pe care le-ai scris referitor la premii si ….este de apreciat . Pe bune . Cu siguranta o sa va fac cu mana …..si eu si Lazar Gog si toti fanaticii astia extra ….iar pamantenii sa-si pregateasca pixurile …vor avea ce scrie .

  53. Un popă ortodox avea o gluma bună pe tema “Cand va veni sfarsitul lumii?” iar el răspundea ” Fă-mă Dumnezeu o zi şi’am să’ţi spun!”

  54. Poate ar fi bine,evident dacă cunoaște cineva referitor la declaratiile pastorului John McArthur, să confirme sau să infirme informația …că acesta ar fi spus că poți purta microcipul bine mersi și poți fi mântuit.

  55. Laurentiu am vrut sa iti raspund aberatilor care le-ai facut si junecati tale care nu este corecta in primul rand biblic apoi pe relatie cu oameni dar tot am amanat aucm am timp
    frate “Pastor”Dunezeu ne spune ca sa cercetam tot si sa luam ce este bun.Nu avem ce alta interpretare sa dam textului respectiv din ieremia 49 de la versetul 35.Dumnezeu vorbeste pentru Israel cu date precise cu ani,luni si zile.Noi ca si biserica a lui Dumnezeu trebuie sa stam in vegere si sa asteptam venirea Domnului nu sa ne vanam uni pe alti .eu cred ca dumneata nu ai ascultat cu atentie sau nu vrei sa asculti ci doar ca sa insulti si sa arunci cu noroi asupra altora trebuie sa te pocaesti.Daca fraele Lazar Gog duce oameni in eroare dumnezeu se va judeca cu el.Tu cerceteaza tot si ia ce este bun si nu invrajbi si pe alti.Apoi trebuie sa te uiti si ce se intampla pe plan politic in lume tot ce se intampla are rezonanta in biblie.profetiile rabinuli Benjamin daca s-au implinit la si de ce nu sepot impñni mai departe?Oare nu afolosit Dumnezeu profeti de-a lungul isoriei omeniri?hai sa ne pocaim toti si sa nu ne prinda rabirea biserici in certuri fara rost.De fatp Pavel spune un lucru cert:in vremurile din urma vor fi partide intre voi sa sa iasa la iviala ce este bun.AI DE GRIJA CA NU CUMVA SA VINA DOMNUL SA ASI RAPEASCA BISERICA SI PE TINE SA TE LASE PE PAMANT CA SA SCOTI SI TU CEVA PERSPECTIVE PROFETICE PENTRU CEI CARE VOR RAMANEA PE PAMANT LA NECAZ.Dumnezeu ne vrea mantuirea noi insa vrem certuri invrajbeli si alte lucruri astfel de oamnei nu cred ca vor ajunge in cer “Pator”drag hai la pocainta
    .

    • 1. care sunt aberatiile mele?
      2. se pot da si alte interpetari textului din Ieremia 49.35, cu siguranta.
      3. adica Lazar Gog poate sa spuna ce vrea, ca Dumnezeu il judeca, dar eu nu pot spune ce vreau, ca arunc cu noroi, vrajba si aberatii. Biblia ne spune ca judecata cu doua masuri nu este placuta DOmnului.
      4. sa ne pocaim! aici aveti mare dreptate.

    • in primul rand invata sa vorbesti romaneste !!! pe urma citeste Biblia, si dc o vei citi in limba romana corect vei vedea ca orice lucru care nu se implineste e o profetie falsa, iar cel care a spus acel lucru trebuie inlaturat din comunitatea crestina ( daca era in perioada vechi-testamentala era ucis cu pietre). Chiar Domnul Isus ne indeamna sa ne uitam la roadele asa zisilor profeti, astfel vedem deca vin din partea Domnului, sau nu.

  56. parca-mi vine sa umblu cu pietre asupra mea…pentru toti “profetii” nastrusnici…care CONTINUA sa se joace de-a “mesagerii” Domnului.

  57. Radu nu uita ca Dumnezeu nu ne cheama sa umblam cu pietre asupra noastra si cand nu ne convine de cineva cand cineva nu predica dupa placerile noastre sa lansam pietre.Cred ca sti bine cine unbla cu pietre in buzunar pe timpul Domnului Isus si Invatatorul le spune;”cine nu are pacat sa arunce primul cu piatra “si toti au lasat piatra jos pietrele nu sunt pentru copii lui Dumnezeu.cred ca e mai bine sa umbli sa te rogi si pentru acei pe care tu nu poti sa ai”SUFERI” E GREA POCAINTA ASA ESTE? Chiar asa Doamne’ SA NE RUGAM SI PENTRU ACESTIA CITESTE MATEI:544 -48

  58. 1 Tesaloniceni 5: 20-21 “Nu dispreţuiţi prorociile. Ci cercetaţi toate lucrurile şi păstraţi ce este bun. ” Textul din Ieremia se refera clar la o profetie care se va intampla in zilele de pe urma. Autorul acestui articol a fost destul de obiectiv in ceea ce priveste abordarea pastorului Lazar Gog, insa Scriptura ne invata sa nu dispretuim o proorocie si aici se implica si modul de interpretare a acelei proorocii daca nu avem o alternativa corecta, in ceea ce priveste interpretarea ei. Informatiile aduse de pastorul Lazar Gog, spre surprinderea mea, sunt temerare, adica nu sunt prea multi pastori care sa vada cu ochi buni o invazie a Israelului asupra Iranului, mai ales cand acest lucru iti poate aduce prejudicii de imagine si poate chiar probleme legale in anumite locuri, asa ca luati acest amanunt ca un lucru pozitiv.
    De altfel expunerea conflictului islamo-evreesc, demonstreaza ca pastorul Lazar Gog, pana la urma este un crestin adevarat, chiar si cu defectele lui de interpretare a Bibliei. Personal, din predica lui am invatat anumite lucruri, iar mie mi s-a parut chiar moderat, comparativ cu alte “perspective profetice” lansate de el de-0alungul anilor.
    Sincer, cand m-am uitat prima data la aceasta “perspectiva”, m-am uitat cu intentia sa ma amuz sau sa ma intrig, ori poate ambele, dar la final mi-0am dat seama ca in ciuda carentelor, care provin si din elementele gresite specifice doctrinei penticostale, omul acesta a transmis niste informatii sau profetii biblice, pe care le-a corelat asa cum s-a priceput el cu eveneminetele polititce mondiale din zilele noastre.
    Acum, desigur ca nu putem crede ca Domnul Isus Hristos va veni in anul 2017, pentru ca asta ar insemna inca o miscare “adventa” dintre multe altele care au esuat si s-au umplut de ridicol de-alungul timpului, totusi…. in ceea ce priveste profetiile facute de “necanonizati” sa ne aducem aminte ca a mai fost un evreu in Biblie care a facut o profetie care s-a implinit si era chiar dusmanul Domnului Isus, era marele preot Caiafa care a spus ca este mai bine sa moara un singur om si sa fie salvata toata multimea.
    Apoi jubileele din ceea ce a profetit acest Ben Samuel, par a se fi implinit in logica pastorului Lazar Gog. Desigur, afirmatia ca Dumnezeu face profetii exacte poporului evreu, iar bisericii nu e o exaltare de-a pastorului Lazar Gog, deoarece nu are fundament biblic, insa informatia cu Ben Samuel este interesanta si poate fi privita ca ilustratie.

  59. Cand tu…Laurentiu acel care ai adus acele vorbe, mai mult de ocara, la adresa fratelui Gog, si discutii contradictorii, vei face mai mult ca el..te voi asculta, ..pana atunci, taci si nu mai tot judeca pe altii…cu judeca-te pe tine..

    • E ca si cum as spune “cand tu vei face pentru oameni mai mult ca maica Tereza sau ca printesa Diana te voi asculta”. Ce argumentatie slaba! Ce treaba are “idea” cu “multul”?
      Asculta-i pe toti cei ce au idei si analizeaza. Uneori chiar si Lazar Gog ramane fara idei. Atunci sa nu-l asculti….

      • @laurentiu
        Nu te stiu , am ajuns pe acest site întâmplător .
        Prima data cand ți-am citit articolele păreau interesante, dar in același timp m-au facut sa ma inraiesc , am simțit ura fata de toti pastorii pe care tu i- ai judecat publicul articolele tale.
        Acum eu te întreb;chiar crezi ca asta e voia lui D-zeu ?esti tu sigur ca prin aceste articole zidesti pe cineva ? (Biblia spune sa nu faceți nimic nefolositor.)
        Mie personal mi se pare ca promovezi ura (in loc de dragoste),neincrederea ( in loc de in încredere ) dezbinarea (in loc de unitate ).Eu nu vreau sa spun ca ce scrii nu e adevărat , dar nu vad nimic ziditor, apoi mu uita un lucru;Biblia ne spune ca atunci cand vezi pe cineva pacatuind sa mergi si sa vorbești cu el personal , sa incerci sa îl îndrepti , apoi daca nu se indreapta sa il duci in fata fratilor.
        Acum eu te întreb si te rog sa imi raspunzi :De câte ori ai mers cand si văzut pe acești oameni făcând ce este rău ( baluri , furturi,curvii, etc,) si ati vorbit cu ei, personal încercând sa le aratati ca au greșit.
        Am văzut ca mulți te considera o persoana ok, acum eu nu pot fi de alta părere , pt ca nu te cunosc, si cred ca sunteți o persoana cu o coloana verticală dreapta,dar ați inclus îți articolele D-voastra si persoane care am avut de a face cu ei personal si nu au de a face cu articolele D-voastra .(ex.pastorul bisericii radauti , unul din ei fratele Moraru , apoi fratele Costica Șerban ),oameni care si acum sunt in fiecare duminica prin toate catunele uitate ale Sucevei fie la slujbe de înmormântare , fie la slujbe prin biserici.
        Eu te întreb tu crezi ca prin aceste articole tu vei avea vreo rasplata?
        Am văzut ca încurajeaze oamenii sa îți scrie povesti si istorisiri despre ce se întâmpla negativ in biserici, si acum tu știi foarte bine ca romanii au un talent neimaginabil la inventii.,nu dejeaba si proverbul românesc ( din tântar , a ieșit harmasar).
        Acum sper ca înțelegi unde vreau sa ajung.
        Eu personal cand am citit unele articole îți dau dreptate , dar cand vad ca tu ii judeci pe toti dar pe toti ,chiar nu am cum sa îți dau dreptate .Toti sunt rai , toti gresesc ,( inclusiv cei care nu au case vile piscine etc),atunci cine e bun? Nu cumva din toate astea tu vrei sa ne spui indirect normal (caci direct nu e politicos),ca tu si numai tu esti cel bun, tu si doar tu ai facut investigatii foarte grele si ai descoperit tot ce este rău in biserici , si acum pe cei rai trebuie sa ii dam deoparte si sa alegem pe cel ce este bun ?
        Nimic mai greșit .
        Sper sa nu te superi , si îți sugerez mai degeaba sa scrii ceva ziditor.
        Vreau cand citesc următorul tau articol sa ma faca sa ma gândesc cum as putea sa fiu mai bun , cum as putea sa iubesc pe cei din jurul meu mai mult.(e prea multă ura , rautate , in lume si chiar in biserica chiar nu vreau sa mai aud din astea)
        Ah si nu uita sa imi raspunzi la întrebare mea.
        Sa fii binecuvantat!

      • Exagerati si va inselati singur…
        Va raspund in momentul in care va veti da numele. Nu pot vorbi cu anonimi.

  60. raspunsu e penttru laurentiu balcan,eu cred ca laurentiu balacan e un siplu comentator si place sa critice aiuriea ,predicile lui lazar gog nu sunt de la el ci de la dumnezeu insuflate prin duhul sfint.iar tu laurentiu pocaestete cere de la dumne lumina sifnta.

    • Sunt foarte curios cum vine de la Dumnezeu mesajul cu existenta centaurilor. Si da, ai mare dreptate, Duhul Sfant i-a inspirat pe profetii mayasi si pe cei pagani si tot El ii inspira si pe vrajitorii de azi. Cata profunzime spirituala! Inspiratie divina 100%!
      Va sugerez sa si cititi ceea ce scrieti…suna a spalare pe creier

  61. Si un faraon a avut un vis si este consemnat in Biblia ca fiind profetie.
    Apoi un mare despot (Nabudoconosor)a avut si el un vis care s-a dovedit a fi tot profetie, pentru ca si acest lucru este consemnat in Biblie.
    Dar despre cele prezentate de Lazar Gog (cu toate ca nu ma prea dau in vint dupa modul de comportament penti/harismatic), in special despre semnele din Soare si Luna, nu pot sa ramin indiferent intrucit chiar in Biblie se face vorbire despre aceste semne in Ioel 2 si Fapte 2. Mai mult, aceste semne s-au manifestat chiar si in anul rastignirii lui Yahu’Shuah si in alti ani cind au avut loc evenimente importante pentru Israel si intreaga lume.
    Atunci, de ce este ridiculizata chemarea la pocainta, intrucit chiar asta ni se cere, sa ne ridicam ochii in sus si sa fim gata.
    Ma rog, cind este vorba de politica si credinta, totul se duce in derizoriu.

    • Adventisti sa mai citeasca Biblia ca deocamdata nu citesc numai cartile lu’ H G W , astfel ghidandu-se dupa o femeie care a prorocit mincinos si a interpretat gresit istoria i-a dus in ratacire pe multi.

  62. Laurentiu si toti ceilalti care v-ati lasat comenturile pe acest blog, multa pace tuturora!!! Il ascult pe Lazar Gog de cativa ani, si citind comentariile voastre, sa stiti ca am aflat acum ca ii profet, eu stiam ca ii un pastor la biserica Emanuel din Anahaim care vesteste Cuvantul lui Dumnezeu oamenilor plin de adevar si de putere.Chiar va impotmoliti asupra unor mesaje pe care el le defineste de la inceput ca fiind perspective!!! adica mai mult o opinie, o oarecare vedere per ansamblu asupra profetiilor din vederea sfarsitului si nicidecum o profetie. Daca nu aveti aceeasi parere sau daca credeti ca abereaza sau se abate de la biblie, ii punctul vostru de vedere, nici eu nu sunt 100% de acord cu el in toate privintele in mesajele lui de la inceputul anului dar fiindca am ascultat predicile lui in decursul aniilor, pot spune cu toata taria ca fratele Gog, are descoperiri adanci si bucate tari din Cuvant si este un pastor care inca vorbeste adevarul biblic, pune pe Hristos in frunte si urmareste ca oamenii sa urmeze un Dumnezeu al Scripturilor care cere pocainta dar tot odata este si cu cel care calca stramb si cade. De multe ori in vremuri de rascruce, mesajele lui mi-au vorbit special parca mie si tin sa ii multumesc lui Dumnezeu ca mai sunt oameni ca si Gog, care, stiu cand trebuie sa mustre si cand trebuie sa ridice.
    Ve rog nu va mai pierdeti timpul pe dezbateri care nu zidesc care nu va aduc pace, care nu va unesc si care nu ne unesc, ci mai degraba ne dezbina. Stiti si voi episodul cand ucenicii vin la Domnu Isus si ii spun ca au intalnit oameni care propovaduiau pe Dumnezeu si scoteau draci si faceau minuni dar care nu l-au urmat pe El. Daca stiti episodul, atunci stiti si raspunsul Blandului nostru salvator. Tinta noastra este alta. Oamenii ne pot lasa cateodata cu semne de intrebare si indecisi dar Dumnezeu va face lumina, daca nu acum, atunci cand va sosi vremea potrivita.
    Sa aveti o duminica frumoasa. Alex

    • Fii binecuvantat de Domnul, Alex, sant mii de oameni , care au inteles chemarea de a se in toarce din pacat, prin cuvantul rostit de acest om, Lazar Gog, am tot respectul, pentru ceea ce a facut si face pentru noi, si mare rasplata va avea…Cat despre impotrivitori, si Isus a avut , si inca multi…Aici e vb mai mult de egoism, dar Dumnezeu sustine aceasta lucrare a acestui om , deoarece este de la El!!Nu sant nici o habotnica religioasa, ca sa cred chiar orice, dar studiind amanuntit Biblia, si ceea ce vb acest om in predicile sale, este foarte clar ca Domnul se foloseste de el. Referire la ceea ce pomeneste despre maiasi, daca este acultat in toate predicile sale, are argumente, biblice , istorice, si multe alte domenii, nu cu alt scop, decat pentru a scoate Adevarul la iveala. Cuvantul Domnului este Adevarul, dar cei ce nu sant din El, sant impotrivitori…Eu, Laurentiu, sa fiu sincera, nu stiu care este scopul tau , cu acest titlu, sfidezi practic un om, manipulezi oameni, si la final, vei da socoteala de toate…este alegerea ta, dar i-ti recomand, sa renunti si nu te mai lupta cu pumnul in vant…Cand Domnul e de parte lui, si a noastra..cine va fii impotriva??i-ti doresc sa ajungi si sa aflii adevarul…

      • Cuvantul care se predica la amvon trebuie “CERCETAT” draga Adela asa ne invata Biblia. De aceea venim si cu Biblia la biserica: 1 Tesaloniceni 5: 20-22 “Nu dispretuiti prorociile ci cercetati toate lucrurile si pastrati ce este bun. Feriti-va de orice se pare rau. ”
        Perspectiva sau nu, ea trebuie totusi analizata deoarece este introdusa intr-o predica. Ma indoiesc ca va place sintagma: “Crede si nu cerceta”. Ma scuzati dar acest proverb este pentru idioti (sau hai sa spunem imaturi spiritual ca sa nu jignesc pe nimeni) si chiar Dumnezeu condamna o astfel de atitudine: Osea 4:6 “Poporul Meu piere din lipsa de cunostinta. Fiindca ai lepadat cunostinta, si Eu te voi lepada si nu-Mi vei mai fi preot. Fiindca ai uitat Legea Dumnezeului tau, voi uita si Eu pe copiii tai! ”
        un alt indemn biblic care ne indeamna la cercetare: “Preaiubitilor, sa nu dati crezare oricarui duh; ci sa cercetati duhurile, daca sunt de la Dumnezeu; caci in lume au iesit multi proroci mincinosi.”
        In concluzie, o predica trebuie analizata pentru ca de aia e predica… pentru a fi analizata, nu pentru a introduce o stare de hipnoza. Atata timp cat analiza este facuta corect si decent, nu ar trebui sa deranjeze pe nimeni.

  63. dumneze sa te binecuvinteze,alex.c

  64. “Mă veţi căuta, şi Mă veţi găsi, dacă Mă veţi căuta cu toată inima, zice Domnul Dumnezeu.”(copyright). Mai potrivit este sa va ocupati cu alte lucruri. Care sinteti pastori, pastoriti biserica in care va aflati. Daca aveti de impartit cu cineva ceva, mergeti personal ca un “martor al lui Iehova” si vorbiti-i. Nu stati on-the-line, ca pierdeti alte binecuvantari. Laurentiu, mergi prin credinta si apropie-te de El. ¨…….. :-)

Lasă un răspuns

Completeaza detaliile de mai jos sau apasa click pe una din imagini pentru a te loga:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Schimbă )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Schimbă )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Schimbă )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Schimbă )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 163 other followers