Laurentiu Balcan

Conferinta la Centrul Crestin Life – Stuttgart

11 comentarii

In acest weekend voi fi in Stuttgart la Conferinta organizata de Centrul Crestin Life. Fratii de acolo s-au gandit sa vorbim despre “consacrare”, sau dedicare.

Iata despre ce mi-am propus sa vorbesc cu ajutorul Domnului:

1) Piedici in calea dedicarii – Romani 8: 12 – 18

2) Dedicati slujirii – Efeseni 4: 11 – 16

3) Dedicati biruintei – 1Corinteni 10: 13

4) Dedicati slavei lui Dumnezeu – 1Corinteni 10: 31

Author: laurentiu balcan

Fiecare vede ceea ce pari, dar putini isi dau seama ce esti in realitate. Fii ceea ce esti!

11 thoughts on “Conferinta la Centrul Crestin Life – Stuttgart

  1. M-am bucurat mult de mesajele rostite din partea Domnunului prin tine frate Laurentiude la Conferinta de la Stuttgart.Ptr mine si fam mea si sper ca si a multora a fost un Har mare ca in acest weekend sa putem sa ne incarcam spiritual si cu aceasta ocazie mi-a facut placerea sa ne si cunoastem putin.Domnul sa va binecuvinteze in lucrare si tot odata si familia.Cu dragoste frateasca Fam. Bolof Viorel (din Feeiburg)

  2. Fr. Laurentiu,

    acest Viorel Bolof [………….]. Am aflat tarziu de calatoria ta in Germania. Daca as fi stiut din timp, poate as fi venit pina la Stuttgart sa ne cunoastem personal.
    Iti stau la dispozitie cu numere de telefon pentru a confirma cele spuse de mine aici atat de fr. Linus, cat si de fr. Krumbacher, ca ele sa fie confirmate si de alti martori asa cum spune Scriptura.

    ……..

    Remus,
    Fiind un cititor fidel al blogului meu ar fi trebuit sa-ti dai seama ca nu accept invinuiri nominale. Nu te contrazic, dar indiferent de situatie pe blogul meu nu accept astfel de comentarii. NU trebuie sa mi se confirme ceea ce spui pentru ca nu intra in atributiunile mele sa verific astfel de acuzatii.

    • Fr. Laurentiu,

      dumneata nu ai habar cine sant si ce fac acesti oameni despre care ti-am scris. Si daca ei te invita la Deo Gloria la Freiburg, ce ai sa faci ? Ai sa te duci si ai sa te alaturi la slujire cu astfel de oameni ?

      • NU cred ca o sa ma invite – nu am nicio relatie personala cu ei – dar eu cand merg intr-un loc ii am in vedere IN PRIMUL RAND pe cei din biserica locala. Dumnezeu m-a chemat sa predic Evanghelia si in orice biserica sunt oameni care au nevoie de incurajare si de zidire spirituala.
        Ma gandesc ca nu toti din Freiburg sunt asa cum spui despre liderii de acolo, nu?

    • Bineinteles frate Laurentiu ca nu toti sant asa de la Deo Gloria din Freiburg. Insa acum un an si ceva cand fr. Raducanu Cornel de la Muntele Sionului din Deva a fost informat personal de mine cu privire la situatia Bisericii Maranatha din Freiburg, dansul a ignorat cuvintele mele si impreuna cu alti frati au raspuns invitatiei unei surori de a veni in acea adunare ( macar ca a luat la cunostinta de faptele lui P. care a nenorocit Biserica impreuna cu cei din conducere ), incurajand la nelegiuire pe asa-zisul pastor P prin venirea si alaturarea la slujire cu niste oameni asa de compromisi de mai mare rusinea. Dealtfel sti ca noi doi am mai discutat de problemele pe care le-am avut noi aici in Freiburg, probleme pricinuite de clanul Psi acolitii sai.
      In contextul acesta am vorbit despre invitatie, care dupa parerea mea intai trebuie putin cercetata acea adunare si numai dupa aceea se poate vorbi despre onorarea invitatiei. Onorarea cu prezenta a unei astfel de adunari, nu face altceva decat sa prelungeasca nelegiuirea existenta in acea adunare.
      Si daca apelul fratelui Doru Levi Ilioi pe internet in care a expus problemele cu care se confrunta, nu a fost cenzurat, cuvintele mele de ce ar necesita cenzurare??? Ori pina la urma voi fi nevoit sa le public pe blogul meu!!!

  3. Fr. Laurentiu,

    cu lacomii [i] care isi spun frati, spune biblia nici sa nu mananci la masa, daramite sa te alaturi la slujire cu astfel de oameni.

  4. Draga Laurentiu,
    as vrea sa te felicit pentru faptul ca nu ai acceptat ca blogul tau sa devina locul unde oamenii sunt denigrati si improscati cu noroi.

    Nu voi intra in nici un fel de polemica cu acest Remus, care a incercat si pe GE sa isi verse cupa de venin, dar nu vreau ca mizeria care incearca sa o arunce pe un frate sa isi atinga scopul denigrator.

    Din comentariul de mai sus se poate intelege ca Viorel Bolof ar fi un personaj demn de judecata si dispretul unui Remus.

    Il cunosc pe Viorel si familia lui de cca 15 ani. Am avut timp sa observ in acest timp ca este un om de caracter, cu mult bun simt si care il iubeste pe Dumnezeu. Am vazut cum si-a crescut copiii, am vazut cum se poarta cu sotia si cu fratii. De aceea spun doar atat: ma simt onorat sa ii fiu prieten!

    Chiar daca Remus incearca o diversiune, numind ca martori niste frati demni de incredere (sunt sigur ca atat fr. Linus cat si fratele Krumbacher marturisesc de bine despre Viorel), as putea sa dau si eu numele tuturor fratilor din comitetul bisericii din Stuttgart, unde Viorel a fost membru o buna perioada de timp, care au deasemenea o parere buna despre el (i-am intrebat chiar astazi!).

    Nu vreau sa ma leg de persoana, caracterul sau etica lui Remus. Dar cred ca daca s-ar preocupa de propria persoana, propria familie, propria relatie cu Dumnezeu, ar fi mai fericit. Si el, si ceilalti!

  5. Fr. Laurentiu,

    dupa o scurta vizita pe blogul GE, am realizat despre ce era vorba legat de afirmatia fratelui VirgilC cu, cupa de venin.
    Acolo i-am scris unuia numit Petrica Kalberer din Timisoara, care in 2008 a venit la Biserica Maranatha din Freiburg, si ne-a proorocit minciuni in Numele Domnului cu termen de mai putin de 40 de zile ca, Domnul va face si va drege la Freiburg si de unde ca, nu s-a intamplat nimic. Omul asta a vorbit prostii in adunare de rad si curcile.
    Acest frate ( daca poate fi numit frate ) mincinos va fi dat pe fata pe Blogul Proorociilor care va intra in functiune nu peste multa vreme, impreuna cu filmarea video pe care o am cu acest om.
    C-am asta inseamna la VirgilC, ” cupa de venin ” !!!
    Te rog pentru Numele lui Dumnezeu sa lasi comentariul asa cum este . Sant dispus sa-ti trimit inregistrarea video cu acest om ca, sa te convingi ca nu vorbesc cuvinte neadevarate.

  6. Pingback: Laurentiu Balcan: Dedicaţi slavei lui Dumnezeu (4) « Germania Evanghelica

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 168 other followers